نیوز سیتی!
13 آذر 1402 - 06:13

سرمایه‌گذاری صنایع بر روی خلاقیت و نوآوری یک رویه است

معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به حجم بالای آورده صنایع در نمایشگاه‌هایی با محوریت دانش‌بنیان‌ها به دلیل توان خوب مالی گفت: سرمایه‌گذاری صنایع بر روی خلاقیت و نوآوری یک رویه است که در کشور ما هم در حال اجرا است.

شاه‌میرزایی، معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت ، معدن و تجارت در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه در این نمایشگاه به لحاظ جوان‌گرایی، خلاقیت، شوروشوق و بازدیدکننده‌ها اقدام خوبی انجام شده بود، اظهار کرد: مدیریت کار نشان می‌دهد که کار را با فکر انجام داده‌اند و بازدید قابل‌توجهی داشته است.
معاون وزیر با بیان اینکه درگذشته نمایشگاهی هم با عنوان علم و پژوهش برگزار شده است، افزود: در حال حاضر خدمات کسب‌وکار، کلینیک کسب و کار هم در این نمایشگاه لحاظ شده که بیانگر توجه به بحث تجاری در این اقدامات است.
وی به حضور بیمه، استاندارد و در مجموع همه استانداردها و زنجیره‌های کسب کار در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش اشاره و تصریح کرد: این مجموعه بیانگر لحاظ‌شدن همه ابعاد در برگزاری نمایشگاه است.
معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه از این مدل در کشور در سال جاری افزود: وقتی شرکت‌های دانش‌بنیان‌ها در کنار صنایع بزرگ کشور قرار گرفته‌اند که مشمول انواع شرکت‌های خدمات کسب و کار، خلاق، کانون‌های تفکر و همه کسانی که مغزافزاری هستند، به شکوفایی صنعت کمک خواهد شد.
وی تاکید کرد: در رویدادهای برگزار شده قراردادهای زیادی بین شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع بزرگ منعقد شده است که قابل‌توجه است.
شاه میرزایی با اشاره به حجم بالای آورده صنایع در نمایشگاه‌هایی با محوریت دانش‌بنیان‌ها به دلیل توان خوب مالی گفت: این رویه در همه دنیا وجود دارد که سرمایه‌گذاری بر روی خلاقیت و نوآوری توسط صنعت انجام می‌شود و این مدل در کشور هم به‌عنوان الگو در حال اجرا است.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1593017

مهمترین اخبار ایران و جهان: