نیوز سیتی!
15 آذر 1402 - 15:51

توقیف 8 دستگاه خودروی «شوتی» در خراسان‌جنوبی

8 دستگاه خودروی شوتی با 5 هزار و 700 لیتر سوخت قاچاق در شهرستان‌های قاینات و نهبندان خراسان‌جنوبی توقیف و کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ۸ دستگاه خودروی شوتی با ۵ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق امروز در شهرستان‌های قاینات و نهبندان خراسان‌جنوبی توقیف و کشف شد.

 سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی قاینات اظهارداشت: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۵ دستگاه خودروی سواری شوتی و یک دستگاه وانت زامیاد مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند. 

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۳ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده های نفتی کشف کردند. 
 
فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: ماموران در این رابطه ۶ دستگاه خودرو توقیف و ۶ را متهم دستگیرکردند که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

کشف ۲۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان 

سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی نهبندان هم گفت:  ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور های فرعی این شهرستان به ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند. 

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۲ هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراوردهای نفتی  کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1596061

مهمترین اخبار ایران و جهان: