نیوز سیتی!
08 آذر 1402 - 15:13

پاکسازی یکی دیگر از کانون های قاچاق سوخت با توقیف 95 مخزن و 80هزار لیتر سوخت

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و شناسایی محل های دپو سوخت قاچاق در چندین محله شهرستان بندرعباس با کشف بالغ بر 80 هزار و 400 لیتر سوخت قاچاق ، توقیف 95 مخزن سوخت و پنج دستگاه پمپ برقی در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در ادامه پاکسازی کانون های قاچاق سوخت در هرمزگان، امروز سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان از اجرای یک عملیات بزرگ دیگر در این استان خبر داد و بیان داشت: روز گذشته در ادامه طرح های پاکسازی نقاط و محلات آلوده در دو عملیات منسجم طرح پاکسازی نقاط آلوده  و شناسایی محل های دپو سوخت قاچاق، در چندین محله  شهرستان بندرعباس  اجرا شد. 
 
وی افزود: در اجرای این طرح ضربتی که با همکاری مأموران تیم عملیاتی یگان امداد و پاسگاه های حسنلنگی و گنو شهرستان بندرعباس،عملیاتی گردید  ۲۰ باب چهار دیواری فاقد سکنه مورد شناسایی و در بازدید از محل های دپو ، مقدار 80 هزار و 400 لیتر گازوییل قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی  با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیرشد، بیان داشت : دودستگاه  موتورسیکلت هوندا و تعداد ۹۵ عدد بشکه های نگهداری سوخت و تعداد ۵ دستگاه پمپ برقی تخلیه سوخت توقیف گردید. 
 
سردار جاویدان ارزش محموله های مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان 28 میلیارد ریال عنوان و  تأکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه 110 به صورت 24 ساعته آماده دریافت درخواست های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1588617

مهمترین اخبار ایران و جهان: