نیوز سیتی!
02 آذر 1402 - 22:37

قبور شهدا هوشمند می‌شوند

در آستانه هفته بسیج و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، هوشمندسازی قبور شهدا(نصب کدQr) توسط بسیجیان حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) خاوران انجام شد.

رضا پناهی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: خالص‌ترین درودها و تحیات را به امام شهیدان و بنیانگذار این نهاد پاک تقدیم نموده و یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس و شهدای مدافع سلامت و امنیت را گرامی می‌داریم.

وی در ادامه ضمن اشاره به برگزاری ده‌ها برنامه متنوع به مناسبت هفته بسیج عنوان کرد: به همت جوان شایسته بسیجی سیدعلی اکبر رضوی در معاونت فاوا و فضای مجازی حوزه مقاومت جوادالائمه(ع) شاهد رونمایی از پنل اختصاصی شهدا بودیم.

او گفت: افراد می‌توانند با اسکن کردن کد Qr که بر روی قبور شهدا نصب شده است به تصاویر، ویدئو ها، زندگینامه و وصیت نامه هر شهید دسترسی پیدا کنند. 

وی در ادامه افزود‌: فاز اول این طرح که در حال تکمیل شدن است برای اولین بار در سطح استان فارس به صورت پایلوت در گلزار شهدای شهر خاوران اجرا و در آینده در گلزار شهدای محله ها و روستاهای حوزه استحفاظی نیز اجرا خواهد شد.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1582617

مهمترین اخبار ایران و جهان: