نیوز سیتی!
21 مهر 1402 - 19:29

اعلام همبستگی اهالی جزیره الشهدا با مردم فلسطین +فیلم

اهالی هرمز جزیره شهدا با سردادن یکپارچه شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره هرمز بااشاره به هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: یکی از ظرفیتهای جزیره هرمز در حوزه ورزش، ورزشهای دریایی و ساحلی است متاسفانه در این زمینه کاری انجام نشده است زمین فوتبال ساحلی زمین والیبال ساحلی و قایقرانی و امثال اینها ظرفیت های جزیره هرمز است مسئولین ورزش به جزیره هرمز توجه ویژه داشته باشند. 

 

 

وی گفت: عامل سلامتی و نشاط روح است و انسان را از کسالت و بی حوصلگی خارج می‌کند.

امام جمعه هرمز بااشاره به هفته اولیا ومربیان بیان کرد: هرچه بیشتر اولیا با مربیان ارتباط  داشته باشند چالشها و مشکلات دانشآموزان کمتر میشود. 

حجت السلام رستاخیز بااشاره به عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی در سرزمین های اشغالی گفت: طوفان الاقصی عملیات رزمندگان فلسطینی یک شکست غیر ترمیم را برای صهیونیستها وارد کردند. 

امام جمعه هرمز اظهار داشت:  ارتش نفوذ ناپذیر  شکست خورد ودستگاه اطلاعاتی شان متوجه این حرکت جوانان فلسطینی نشدندو امروز ما شاهد درگیری در اراضی اشغالی هستیم.

وی گفت: آن گنبد آهنین که حرف از آن میزدن  از کار افتاد و توان رهگیری موشکهای رزمندگان فلسطین را نداشته و ندارند این همان شکست غیر قابل ترمیمی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند. 

رستاخیز بیان کرد: عملیات ویژه جوانان فلسطینی باعث شد محاسبات رژیم غاصب صهیونیستی را به هم بزند آن طرح عادیسازی با کشورهای اسلامی به وسیله این عملیات پیچیده و گسترده از بین رفت. 

امام جمعه هرمز بااشاره به توافق ایران وعراق مبنی بر خارج کردن و خلع سلاح گروه های تروریستی در عراق گفت:  توافقنامه امنیتی ایران و عراق برای خلع سلاح گروههای مستقر در کردستان عراق باعث شد که تروریستهای جدایی طلب ناتوان و ضعیف باشند و از طرفی هم این توافق بود که استقلال و تمامیت ارضی دولت مرکزی عراق را حفظ کرد.

امام جمعه هرمز در خطبه نخست بااشاره به آیات وروایات ضمن سفارش به رعایت به تقوای الهی گفت: تقوای الهی  بالاترین گنج و سرمایه برای انسان است. 
وی در ادامه گفت:  بالاترین گنج برای فرزندان فقط مال و ثروت نیست بلکه این است که در معنویات و مسائل اخلاقی آنها را رشد بدهیم.

وی گفت: مرگ بهترین موعظه برای انسان است اگر یقین  به مرگ باشد آلودگی به گناه وجود ندارد اما اگر میبینیم عدهای آلوده به گناه هستند یقین به مرگ ندارند.

 امام جمعه هرمز بیان کرد: کسی که به قدرت خدا ایمان و یقین داشته باشد در مورد تامین روزیش نگران نیست تمام تلاش خودش را میکند و خداوند متعال هم روزی او را تأمین می‌کند. 

وی گفت: انسانی که تحولات و ناپایداری و بی وفایی دنیا را می بیند  به دنیا اعتماد نمی کند و غرق آن نمی شود و خانوادهها احترام سالمندان و معلولان را حفظ کنیم و با محبت به آنها رفتار کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1537217

مهمترین اخبار ایران و جهان: