نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 23:09

بیرانوند: اگر توانستم پرسپولیس را در بازی نگه دارم به خاطر هواداران بود

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: اگر من امروز کاری کردم که تیمم در بازی بماند، مطمئنم که به خاطر تشویق هواداران بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا بیرانوند پس از بازی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان گفت: خدا را شکر می‌کنم. بازی خوبی بود و به مردم عزیز ایران و مخصوصاً پرسپولیس تبریک می‌گویم. 

وی ادامه داد: در دقیقه 3 یک پنالتی به حریف دادیم، خدا را شکر می‌کنم. هر اتفاق مثبتی اگر برای پرسپولیس رقم بزنم مطمئن هستم که به خاطر انرژی مثبت مردم است. بازی بسیار جان‌داری را در نیمه دوم شروع کردیم. فکر کنم مالکیت بازی کامل در دست ما بود. 

دروازه‌بان پرسپولیس اظهار داشت:دست تک تک هواداران را می‌بوسم. من قبل از بازی نیز به بچه‌ها گفتم که نمی‌شود ما 3 امتیاز این مسابقه را به این هواداران شیرینی ندهیم. هواداران بانوان هم امروز حضور داشتند. امیدوارم روند ما همینطور ادامه داشته باشد. خیلی خوشحالم و واقعاً از حضور آنها لذت بردم.

وی ادامه داد: اگر من امروز کاری کردم که تیمم در بازی بماند، مطمئنم که به خاطر تشویق هواداران بود. فکر کنم یک دقیقه قبل از اینکه تیم حریف پنالتی بزند، یکصدا من را تشویق کردند و انرژی خیلی خوبی به من دادند. از همه شما ممنونم. همینطور حمایت کنید.

بیرانوند اظهار داشت: دیدید که استقلال تاجیکستان تیم خوبی است. گل زدن به این تیم سخت است ولی امیدوارم در آنجا نیز 3 امتیاز را بدست آوریم. من مطمئن هستم که اگر بتوانیم آنها را در تاجیکستان شکست دهیم،‌ می‌توانیم از گروه صعود کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1549417

مهمترین اخبار ایران و جهان: