نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 16:02

آن‌هایی که مسئول آبرسانی لیکک هستند جوابگوی مردم باشند

امام جمعه بهمئی با انتقاد از روند کند آبرسانی به لیکک گفت: آن‌هایی که مسئول آبرسانی لیکک هستند خودشان جوابگوی مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی امام جمعه شهرستان بهمئی در جلسه ائمه جمعه استان کهگیلویه وبویراحمد با انتقاد از روند پروژه آبرسانی به شهر لیکک گفت: رسالت اصلی نهادها و ادارات در نظام مقدس جمهوری اسلامی این زمان امیدآفرینی است.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: یکی از نهادها و اداراتی که می تواند در بهمئی امید آفرینی کند و مردم شریف و شجاع این منطقه را خوشحال کنند اداره آب منطقه ای استان است.

وی ادامه داد: از خلیج فارس آب به اصفهان رفت  مشکل آب خوزستان حل شد اما قریب به ۱۱ سال است مردم مومن و نجیب بهمئی منتظر حدود ۵۰ کیلومتر آب رسانی از سد کوثر هستند از زحمات و تلاش‌های شما تشکر می‌کنم!؟.

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان کرد: دعوت می کنم که بیایید و در نماز جمعه شهرستان در قالب برنامه میز خدمت پاسخگوی مردم شریف شهرستان باشید مسئولان قول دادند دهه فجر امسال افتتاح می شود امیدواریم بصورت جهادی و شبانه روزی کار کنید زودتر از موعد مقرر این آرزوی بیش از یک دهه مردم را محقق کنید .

صلواتی در پایان گفت: همچنین انتظار است در بخش های سرآسیاب و مُمبی پروژه هایی که دارید به آن‌ها توجه داشته باشید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1535217

مهمترین اخبار ایران و جهان: