نیوز سیتی!
18 مهر 1402 - 09:40

شناسایی و انهدام ۲۳ باند سرقت در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی و انهدام ۲۳ باند سرقت در این استان با تلاش پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف همانند طرح فتح، امنیت محله‌محور، برخورد با سارقان و مالخران و ... در راستای کاهش وقوع سرقت در این استان اظهار کرد: با توجه به تلاش پلیس در این حوزه، شاهد کاهش ۲ درصدی وقوع سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

وی با بیان اینکه ۱۵ درصد افزایش کشف سرقت در ۶ ماهه اول امسال داشته‌ایم، ادامه داد: در این مدت، ۲۳ باند سرقت شناسایی، دستگیر و منهدم شدند و اعضای این باندها را در سایر استان‌ها هم دستگیر کردیم و به‌ سزای اعمالشان رساندیم.

پلیس، شبانه‌روزی به شهروندان خدمت می‌کند

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: پلیس شبانه‌روزی به‌عنوان خدمتگزار مردم در خدمت آنان بوده و با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف، پیام‌آور امنیت و آرامش برای شهروندان است.

موقوفه‌ای اظهار کرد: درود و سلام می‌فرستیم بر یگانه منجی عالم بشریت و روح بلند و ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، شهدای هشت سال دفاع مقدس و به‌ویژه شهدای فراجا که امنیت حال حاضر را مدیون خون پاک این عزیزان هستیم.

 وی با قدردانی از زحمات اصحاب رسانه در انعکاس به‌موقع خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس ادامه داد: خدا را شاکریم که با وجود پلیس، امنیتی مطلوب را در استان سمنان شاهد هستیم.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1533417

مهمترین اخبار ایران و جهان: