نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 08:47

۷۶۵ مؤسسه درمانی با بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری قرارداد دارند

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۷۶۵ موسسه درمانی با بیمه سلامت استان قرارداد داشته و همکاری می‌کنند، گفت: این تعداد شامل۱۲ بیمارستان، ۱۳۰ داروخانه، ۱۳۰ مرکز جامع سلامت، آزمایشگاه‌ها، مراکز فیزیوتراپی و مامایی است.

علیرضا اصغرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در راستای ارائه خدمات جامع و مطلوب به افرادی که تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند اقدامات و برنامه‌ریزی‌های خوبی در چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۷۶۵ مؤسسه با بیمه سلامت استان جهت درمان بیماران قرارداد دارند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۲ بیمارستان و ۱۳۰ داروخانه با بیمه سلامت همکاری می‌کنند، افزود: ۱۳۰ مرکز جامع سلامت و آزمایشگاه، کادر درمانی، فیزیوتراپی و مامایی نیز با بیمه سلامت استان همکاری می‌کنند.

اصغرزاده خاطرنشان کرد: بیمه سلامت در راستای فرامین مقام معظم رهبری و جوانی جمعیت به زوج‌های نابارور خدمات ارائه می‌دهد و از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۷۲ زوج نابارور در مرکز ناباروری حضرت زهرا(س) تحت حمایت بیمه سلامت اقدامات درمانی خود را انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: زوج‌های نابارور می‌توانند با مراجعه به پزشک و تشخیص ناباروری و یا با مراجعه به کارشناس اداره‌کل بیمه سلامت استان نشان‌دار شوند و از خدمات درمانی بیمه سلامت استفاده کنند.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1545861

مهمترین اخبار ایران و جهان: