نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 21:31

ثبت نام ۴۶۴متقاضی شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در ‌کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از ثبت نام ۴۶۴ متقاضی شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.

علی شعبانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از زمان آغاز فرآیند پیش ثبت نام متقاضیان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا امروز پنج شنبه در مجموع ۴۶۴ نفر در استان کرمانشاه ثبت نام کرده اند که از این تعداد حدود ۱۰ درصد معادل ۴۸ نفر زن و ۴۱۶ نفر هم مرد بوده اند.

وی افزود: در استان کرمانشاه ۱۳۳ نفر در روز اول، ۱۳۵ نفر روز دوم، ۱۳۰ نفر در روز سوم و ۶۶ نفر هم در روز چهارم ثبت نام کرده اند.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه تا امروز ۲۳۶ نفر ثبت نام کرده اند که حدود ۱۴ درصد معادل ۳۳ نفر زن و ۲۰۳ نفر مرد بوده اند.

شعبانی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو تا این لحظه ۵۶ نفر ثبت نام کرده اند که حدود پنج درصد یعنی ۳ نفر زن و ۵۳ نفر مرد بوده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: در حوزه انتخابیه سنقر هم ۳۳ نفر ثبت نام کرده اند که یک نفر زن و ۳۲ نفر مرد بوده اند.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب تا این لحظه ۵۲ نفر ثبت نام کرده اند که حدود هشت درصد یعنی چهار نفر زن و ۴۸ نفر مرد بوده اند.

به گفته شعبانی در حوزه انتخابیه پاوه جوانرود ثلاث باباجانی و روانسر تا این لحظه ۵۰ نفر ثبت نام کرده اند که همگی مرد بوده اند.‌

وی عنوان کرد: در حوزه انتخابیه کنگاور صحنه و هرسین نیز تا این لحظه ۳۷ نفر ثبت نام کرده اند که حدود ۱۹ درصد که هفت نفر زن و ۳۰ نفر مرد بوده اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1436161

مهمترین اخبار ایران و جهان: