نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 12:05

صدور مجوز استقرار و خدمت رسانی ۵٠ موکب استان قزوین در ایام اربعین

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین از صدور ۵۰ مجوز برپایی موکب توسط قزوینی ها در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی طاهرخانی صبح امروز در همایش مدیران مواکب اربعین که در سالن جلسات باغستان سازمان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، اظهار کرد:
خادمان اباعبدالله الحسین(ع)، امسال نیز اعلام آمادگی خود را جهت برپایی مواکب اربعینی به دستگاه های متولی امر ارسال کرده اند و مشتاقانه به دنبال خدمات رسانی به زائران حسینی هستند.

وی از صدور ۵۰ مجوز برپایی موکب حسینی توسط قزوینی ها در ایام اربعین خبر داد و عنوان کرد: برای حضور خادمان قزوینی و برپایی مواکب حسینی در کشور عراق برنامه ریزی های منسجم و دقیقی انجام شده و پیگیری ها در سطح ملی و کشوری در حال انجام است.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین خاطرنشان کرد: هماهنگی ها جهت ارسال اقلام مورد نیاز مواکب با سازمان گمرک انجام شده و خادمان می توانند با حضور به موقع در مرزهای منتهی به کشور عراق نسبت به برپایی مواکب در زمان مقرر بپردازند.

طاهرخانی تصریح کرد: مواکب اربعینی اقلام مورد نیاز خود را حتما ثبت کرده تا در زمان خروج از کشور دچار مشکلات احتمالی نشوند.

این مسوول یادآور شد: احتمال مسمومیت زوار در ایام اربعین بالا می باشد و از مواکب انتظار می رود کادر پزشکی و بهداشتی را با خود همراه کنند.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین از بازرسی مواکب قزوینی در اربعین سال گذشته خبر داد و گفت: نظارت ها و بازرسی ها جهت حل مشکلات و نواقص در سال گذشته به صورت متمرکز انجام شد و امسال نیز این بازرسی ها جهت رفع موانع احتمالی به صورت مستمر انجام خواهد شد.

وی در پایان اذعان کرد: مواکب اربعینی از ۱۰ الی ۲۳ صفر خدمات خود را به زوار اباعبدالله به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1397261

مهمترین اخبار ایران و جهان: