نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 14:10

اشتغال و مسائل بانکی از مهمترین مشکلات مردم استان بوشهر است

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اشتغال و مسائل بانکی از مهمترین مشکلات مردم استان بوشهر است که در دیدارهای چهره به چهره مطرح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح دوشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات مردم اظهار داشت: در این نشست ضمن پاسخگویی به سوالات، دستورات لازم برای گره گشایی از مشکلات و پیگیری و تحقق مطالبات قانونی شهروندان صادر شد.

وی اضافه کرد: رویکرد مردمی دولت سیزدهم و اهتمام برای حل مشکلات موجب شده تا به شیوه‌های مختلف پاسخگو و پیگیری مسائل، مطالبات و مشکلات مردم باشد که فعالیت مرکز سامد برای حضور مدیران برای ارتباط مستقیم با مردم از جمله این روش‌ها برای خدمت رسانی بهینه دولت به مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: عمده مشکلات مردم در تماس و دیدارهای حضوری مربوط به مسائل شغلی، دریافت تسهیلات بانکی و سختگیری در باز پرداخت اقساط و مشکلات برخی از تماس گیرندگان نیز در رابطه با صدور مجوزهای مربوط به حوزه‌های مختلف از جمله کسب و کار و اشتغال بود که پیگیری و دستورات لازم صادر شد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر باید با حضور مستمر در سامانه سامد و شنیدن مشکلات مردم، نسبت به پیگیری و حل آنها اقدام کنند، گفت: اگر مدیران و متولیان اجرایی در دستگاه‌های مختلف مشکلات مردم را به درستی شناسایی و مورد بررسی قرار دهند، بسیاری از مطالبات مردم رسیدگی و نارسایی‌ها نیز به موقع رفع خواهد شد.

در جریان حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در مرکز سامد که به مدت زمان دو ساعت انجام شد، ۲۰ تماس تلفنی و هفت مورد حضوری از سوی شهروندان با این مرکز برقرار شد که آنها در گفت و گویی مستقیم، مسائل و مشکلات خود را با وی مطرح کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1397561

مهمترین اخبار ایران و جهان: