نیوز سیتی!
12 مرداد 1402 - 17:58

میلان مشتری مدافع مازاد بارسلونا شد

باشگاه میلان به فهرست مشتریان مدافع فرانسوی قهرمان فصل گذشته لالیگا اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه گاتزتادلواسپورت ایتالیا نوشته باشگاه میلان درصدد جذب کلمن لنگله از بارسلوناست، بازیکنی که گویا ژاوی هرناندس سرمربی تیم کاتالان‌ روی او حساب نمی‌کند و در فهرست نفرات مازاد قهرمان لالیگا قرار گرفته است.

روسونری در تابستان امسال یکی از فعال‌ترین تیم‌های پنجره نقل‌وانتقالات بوده است و اکنون هم درصدد جذب یک مدافع جدید برای جانشینی متئو گابیاست که ماه گذشته به‌صورت قرضی به تیم ویارئال اسپانیا پیوست.

 

میلان تابستان امسال هفت بازیکن به نام‌های لوکا رومرو، مارکو اسپورتیلو، روبن لوفتوس چیک، کریستین پولیشیچ، نوا اوکافور، تیانی ریندرز و ساموئل چوکووئزه را خریده است و در حال حاضر هم در مراحل نهایی مذاکراتش با یونس موسی بازیکن والنسیا قرار دارد.

این باشگاه اما در نظر دارد که پس از مشخص شدن نتیجه مذاکراتش با موسی و والنسیا به سراغ لنگله برود تا او را به مهره‌های تدافعی تیم استفانو پیولی اضافه کند.

با توجه به عدم نیاز ژاوی به لنگله و حقوق بالایی که او می‌گیرد، بارسلونا ممکن است به فروش وی به رقمی پایین در حدود 10 میلیون یورو رضایت دهد. پیش از این گفته می‌شد که یوونتوس هم خواهان جذب لنگله است، اما این باشگاه او را به‌صورت قرضی می‌خواست و در نهایت هم از تلاش برای بردنش به تورین دست کشید.

لنگله 28 ساله که هنوز دو سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد، سال 2018 در ازای 35 میلیون یورو به این تیم پیوست و فصل گذشته به تاتنهام قرض داده شد و تیم انگلیسی او را به بارسا پس داد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1424861

مهمترین اخبار ایران و جهان: