نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 12:09

قرارداد ۱۱ هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن اردبیل با پیمانکاران منعقد شد

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: قرارداد اجرای بیش از ۱۱هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل با ۷ پیمانکار منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محبوب حیدری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرارداد اجرای بیش از ۱۱هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با ۷ پیمانکار منعقد و بیش از هزار و ۱۰۰ واحد نیز اجرای فونداسیون انجام شده است.

وی افزود: بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و ملت به‌عنوان بانک‌های عامل پروژه احداث مسکن در محل ۵۰۵ هکتاری شهرک شهید سلیمانی اردبیل تعیین شده و هم اکنون در مرحله تشکیل پرونده و انعقاد قرارداد است.

مدیرکل اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: سقف تسهیلات برابر مصوبه شورای عالی مسکن و شورای پول و اعتبار برای احداث هر واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان و با نرخ سود تسهیلات بانکی ۱۸درصدی محاسبه می‌شود.

حیدری گفت: آماده سازی مجموعه ۵۰۵ هکتاری شهرک شهید سلیمانی اردبیل توسط کارگزار در حال اجرا بوده و با پیگیری های مستمر استاندار اردبیل و راه و شهرسازی استان ، زیر ساخت های این شهرک توسط شرکت های متولی ( آب ، برق ، گاز و مخابرات ) خدمات رسان در حال طراحی و برآورد عملیاتی بوده و اجرای تیرگذاری برق توسط شرکت توزیع برق استان آغاز گردیده است.

وی افزود: اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل به منظور حمایت از فاقدین مسکن به ویژه گروه های کم در آمد و تامین خانه و مسکن مناسب برای این عزیزان از مهمترین برنامه های این اداره کل است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1428617

مهمترین اخبار ایران و جهان: