نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 13:35

دشمن‌شناسی شهدا ورق اغتشاشات را به نفع انقلاب برگرداند

ررئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: دشمن شناسی و امام زمان‌شناسی شهدا سبب شد تا ورق اغتشاشات به نفع انقلاب اسلامی ایران برگردد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز در یادواره 6 شهید جهادگر آسمانی خراسان جنوبی در نهبندان، ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) اظهارداشت: شهدا ادامه و استقرار مکتب علوی و نهضت عاشورایی در انقلاب اسلامی ایران را رقم زدند.

وی با اشاره به فرازهایی از زیارت عاشورا ادامه داد: در این دعا می‌خوانیم سه دسته مقابل جبهه حق ایستادند یکی آن‌هایی که از بیخ و بن ضد ولایت و جبهه حق بودند دوم کسانی که از آل محمد (ص) کینه به دل داشتند و سوم آنهایی بودند که به محاربه مستقیم پرداخته و لشکر حق را به تیر بستند.

زهرایی با بیان اینکه اگر اکنون شقاوت افرادی چون حرمله و شمر را درک می‌کنیم به‌واسطه گروه‌هایی چون داعش است که مردانگی و عزت را به قربانگاه بردند، افزود: حکومت اسلامی حق ولی است و یکی از افتخارات ایران اسلامی این است که حکومت را به ولی مسلمین بازگرداند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: هرچند شاهد تنگناهای اقتصادی بسیاری در کشور هستیم اما باز هم می‌بینیم که هر سال مراسم عاشورا و محرم و صفر پرشورتر و زنده‌تر از قبل برگزار می‌شود.

وی در ارتباط با پیاده‌روی اربعین و نقش جمهوری اسلامی ایران عنوان داشت: انقلاب اسلامی همه آزادی‌خواهان را در پیاده‌روی اربعین حسینی با خود همراه کرده است. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به ویژگی افراد در جبهه استکبار گفت: همان طور که جبهه مقابل حق ما را به رگبار می‌گیرد ما نیز برای مقابله با آن باید آماده باشیم.

زهرایی با بیان اینکه آن دسته‌ای که زمینه تزلزل در جبهه ولایت را فراهم می‌آورند در دسته بی‌تفاوت‌ها هستند، اظهار کرد: اگر باور قلبی و اعتقاد راسخ وجود داشته باشد به طور حتم می‌توان زمینه حضور را در جبهه ظهور فراهم آورد.

وی تصریح کرد: همه می‌توانیم سرباز و سردار لشکر صاحب‌الزمانی باشیم و در جنگ اقتصادی با استفاده از تولیدات داخلی، روان‌سازی بروکراسی اداری و ... زمینه پیروزی در این جنگ را فراهم آوریم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در ادامه با اشاره به تعداد ۹ شهید اعضا و مسئولان گروه جهادی در اغتشاشات اخیر ایران اسلامی گفت: دشمن شناسی و امام زمان‌شناسی این شهدا سبب شد تا ورق اغتشاشات به نفع انقلاب اسلامی ایران برگردد.

وی از برگزاری یادوار ملی شهدای جهادگر به میزبانی شیراز در تاریخ ۱۰ مرداد ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: کنگره ملی جهاد و خدمت نیز سال آینده برگزار می‌شود.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1395117

مهمترین اخبار ایران و جهان: