نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 15:16

رضایی: جهاد توانمندسازی برای بالفعل کردن استعدادهای بالقوه مردم مورد نیاز است

محسن رضایی در رزمایش جهادی و توانمندسازی محلات کم‌تر برخوردار شهرستان قدس گفت: یک جهاد توانمندسازی برای اینکه استعدادهای بالقوه مردم بالفعل شود مورد نیاز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، رزمایش جهادی و توانمندسازی محلات کم‌تر برخوردار شهرستان قدس در راستای طرح «۲۰۲۰ محله کم‌تر برخوردار» صبح امروز(دوشنبه) با حضور محسن رضایی دبیر شورای عالی هماهنگی سران قوا در شهرستان قدس آغاز به کار کرد.

محسن رضایی، دبیر شورای عالی هماهنگی سران قوا ضمن بازدید از میزهای خدمت در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه هدف اصلی حرکتی که امروز تحت عنوان طرح ۲۰۲۰ شروع شده است، توانمندسازی و بالفعل کردن استعدادهای بالقوه است، اظهار کرد: بسیاری از مردم توانایی، دسترسی و آشنایی لازم به ادارات را ندارند؛ لذا برای رفع این دغدغه میزهای خدمت در سراسر کشور خصوصاً در مناطق محروم راه‌اندازی شده است.

وی با ذکر اینکه این اقدام، دولت و ادارات را به مردم نزدیک می‌کند، گفت: با این طرح ادارات مشکلات مردم را به طور شهودی ملاحظه و در حد توان به آن‌ها رسیدگی می‌کنند‌.

دبیر شورای عالی هماهنگی سران قوا با بیان اینکه مسأله توانمندسازی مردم بسیار مهم است، ادامه داد: ما مردم و جوانان بسیار خوب و با استعدادی داریم ولی مسأله توانمندسازی حلقه مفقوده اقتصاد کشور است که این مشکل در سطح ادارات دولتی و در سطح مردم وجود دارد.

رضایی با اشاره به اینکه باید توانمندسازی مردم انجام شود، تصریح کرد: در حقیقت یک جهاد توانمندسازی برای اینکه استعدادهای بالقوه مردم بالفعل شود مورد نیاز است.

دبیر شورای عالی هماهنگی سران قوا در ادامه این سفر با همراهی برخی مسؤولان شهرستان قدس از میزهای خدمت مستقر در «مدرسه شهید ایمانی»، محله محمد آباد و شهرک عزیزی و کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی ناحیه مقاومت بسیج شهرقدس بازدید و با تولید کنندگان گفت‌وگو کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1366417

مهمترین اخبار ایران و جهان: