نیوز سیتی!
05 مرداد 1402 - 22:02

اجتماع «مادران فاطمی، دختران زینبی» در آران و بیدگل

کاشان - مسئول کانون خدمت رضوی آران و بیدگل گفت: اجتماع «مادران فاطمی، دختران زینبی» با حضور خادمیاران رضوی در آران و بیدگل برگزار شد.

معصومه سرمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و عرض تسلیت این ایام اظهار داشت: یکی از مهمترین مشخصه‌های عزاداری امسال حضور بانوان و جوانان در مجالس است.

وی با اشاره به برگزاری اجتماع «مادران فاطمی، دختران زینبی» با حضور خادمیاران رضوی در آران و بیدگل ابراز داشت: این اجتماع همزمان با فرارسیدن ماه محرم برگزار شد.

مسئول کانون خدمت رضوی آران و بیدگل با اشاره به اینکه در این اجتماع بیش از یک هزار نفر شرکت کردند، تصریح کرد: در این اجتماع خادمیاران کانون‌های عمومی و تخصصی، دختران یاور رضوی، دختران سفیر رضوی، دختران ماه، دختران خردسال و یاوران نوجوان رضوی و دیگر اقشار حضور فعال داشتند.

وی با بیان اینکه این اجتماع در حسینیه قاسم بن الحسن (ع) محله حاج عبدالصمد شهرستان آران و بیدگل برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این اجتماع برنامه‌های همچون سخنرانی، روضه خوانی، سینه‌زنی، قرائت زیارت عاشورا و پذیرایی بانوان سوگوار حسینی انجام شد.

سرمدی تاکید کرد: حضور دختران خردسال با سربندهای قرمز «یا حسین» و یاوران نوجوان رضوی در خدمت گذاری به عزاداران با نشان خادم الرضایی از جلوه‌های خاص اجتماع هزار نفری بانوان خادمیار و یاور رضوی آران و بیدگل بود.

وی افزود: حسن ختام اجتماع «هیأت مادران فاطمی، دختران زینبی زیر سایه خورشید» پذیرایی از سوگواران با اطعام نذری سیدالشهدا بود.

مسئول کانون خدمت رضوی آران و بیدگل گفت: پویش «تکیه کودکان رضوی، روضه‌های حسینی» نیز به محوریت این کانون تخصصی در کانون‌های عمومی شهرستان با حضور کودکان زیر ۱۰ سال و اجرای ویژه برنامه‌های مختلف در حوزه‌های عفاف و حجاب، قرآن و ادعیه، فرهنگ و هنر دهه اول محرم در حال اجرا است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1410517

مهمترین اخبار ایران و جهان: