نیوز سیتی!
13 مرداد 1402 - 14:15

امام جمعه چهارباغ خواستار انتقال زندان قزلحصار شد

امام جمعه چهارباغ انتقال زندانیان رجایی شهر را به زندان قزلحصار، عامل نگرانی مردم منطقه برشمرد و گفت: امیدواریم انتقال زندان قزلحصار نیز در دستورکار قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چهارباغ، حجت‌الاسلام والمسلمین قادر محمدی، امام جمعه شهرستان چهارباغ، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان چهارباغ، با اشاره به برگزاری مراسم پرشور تاسوعا و عاشورای حسینی در سطح شهرستان و ضمن قدردانی از مردم مذهبی این منطقه، گفت: رفتار امام حسین (ع)در خدمت به مردم وکمک به نیازمندان، الگوی شایسته ای برای جامعه امروز ما است.

وی افزود: در سال جاری  با وجود حملات سنگین فضای رسانه ای، سراسر کشورمان شاهد پرشورترین عزاداری‌ها برای سالار شهیدان‌(ع) در دهه اول محرّم بود.

امام جمعه چهارباغ اضافه کرد: جریان تکفیری، بزرگ‌ترین خطر در مقابل اسلام ناب محمدی(ص) است. از این‌رو مدافعان حرم برترین مجاهدان، و شهدای آنان با فضیلت‌ترین شهیدان تاریخ هستند.

محمدی با بیان اینکه در تابستانِ گرم امسال تاکنون مجموعه وزارت نیرو بسیار با برنامه عمل کرده است، یادآور شد: با وجود آنکه مصرف برق رکورد زده است اگر وزارت نیرو تعلل می‌کرد با خاموشی‌ها زیاد روبرو بودیم که خوشبختانه شرایط کنترل شد و این امر محقق نشد.

وی اضافه کرد: از هموطنان عزیز خواهش می‌کنم در مصرف آب وبرق نهایت صرفه جویی را داشته باشند.

خطیب نماز جمعه چهارباغ در ادامه تصریح کرد: تعطیلی زندان رجایی شهر اقدام خوبی بود اما انتقال جمع زیادی از زندانیان رجایی شهر به زندان قزلحصار موجب نگرانی مردم منطقه شده است امیدواریم این اقدام یک اقدام موقت باشد.

وی گفت: البته انتقال زندان قزلحصار نیز حسب مصوبه هیات دولت خواسته جدی مردم استان است.

امام جمعه‌ چهارباغ در پایان با تاکید بر نقش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و فضیلت آن، خواستار برخورد قاطع باضارب آمر به معروف در شیراز وهمچنین هنجارشکنان ومروجان لاابالی گری به صورت سازمان یافته شد و این مهم را مطالبه ای مردمی برشمرد.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1425517

مهمترین اخبار ایران و جهان: