نیوز سیتی!
06 مرداد 1402 - 12:25

آخرین وضعیت و تمهیدات ترافیکی مراسم روز عاشورای حسینی (ع)

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت و تمهیدات ترافیکی مراسم روز عاشورای حسینی (ع) را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ احسان مؤمنی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره آخرین وضعیت و تمهیدات ترافیکی مراسم روز عاشورای حسینی (ع) اظهارداشت: با توجه به اینکه مراسم از ابتدای صبح در حسینه و مساجد و تکایا برگزار شده و لحظاتی دیگر دسته جات عزاداری در محلات سطح شهر تهران و معابر اصلی حرکت می‌کنند لذا ممنوعیت و محدودیت‌های تردد دیگر اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به گستردگی تردد عابرین پیاده و عزادان حسینی در سطح محورها، رانندگان و عزادارن حسینی با صبر و حوصله بیشتر رانندگی و با سرعت مطمئه حرکت کنند.

سرهنگ مؤمنی خاطر نشان کرد: رانندگان در اطراف تکایا، مساجد و حسینه ها با همکاران ما همکاری لازم را داشته باشند و پارک خودروها به صورت مورب صورت گیرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خاطر نشان کرد: رانندگان حتماً در صورت تردد دسته جات عزاداری از مسیرهای جایگزین استفاده کنند و مسئول هیئت‌ها نیز در صورت مشاهده خودروهای امدادی حتماً همکاری لازم با آنها را داشته باشند که مراسم امروز به نحو احسن در سطح شهر تهران انجام شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1411917

مهمترین اخبار ایران و جهان: