نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 15:46

نیمی از روستاهای استان به شبکه فیبر نوری متصل هستند

گرگان- مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه استان گلستان گفت: نیمی از روستاهای استان به شبکه فیبر نوری متصل هستند که این مناطق روستاهای قطب گردشگری، اقتصادی و جمعیت بالای ۱۰۰ خانوار را شامل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی شهمرادی ظهر شنبه در نشست خبری رسانه‌ای استان به مناسبت روز خبرنگار، اظهار کرد: مدیران باید از ارتباط مؤثر با خبرنگاران و جامعه خبری استان برخوردار باشند.

مدیرعامل مخابرات منطقه گلستان با بیان اینکه در این بین نقدهای سازنده هم مؤثر خواهد بود، افزود: در راستای پیشبرد اهداف سازمان در کنار نقدها، پیشنهاد و راهکار هم برای اصلاح کار، ارائه شود.

وی ادامه داد: شرکت مخابرات گلستان همکاری خوبی با اصحاب رسانه دارد و جزو مجموعه‌هایی است که همیشه از انتقادات استقبال می‌کند.

شهمرادی اضافه کرد: این روزها بحث سواد رسانه مطرح است و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تسلط به سواد رسانه‌ای داشته باشند اما همانطور که مدیران نیاز به سواد رسانه دارند، خبرنگاران هم باید سواد فناوری داشته باشند.

وی از توسعه شبکه فیبر نوری در شهرها و روستاهای استان خبر داد و گفت: تاکنون ۲۷ پروژه در گلستان به سرانجام رسیده است.

شهمرادی ضمن اعلام این مطلب که نیمی از روستاهای استان به شبکه فیبر نوری متصل هستند، افزود: اولویت برای اجرای فیبر نوری، روستاهای با جمعیت بالای ۱۰۰ خانوار است.

وی ادامه داد: روستاهای قطب گردشگری و اقتصادی از مناطق دارای اولویت ما برای ایجاد شبکه فیبر نوری است.

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان در خاتمه یادآور شد: با امضای تفاهم نامه‌ای در شهرک‌های صنعتی استان هم شبکه فیبر نوری به زودی فعال خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1438317

مهمترین اخبار ایران و جهان: