نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 12:00

اصحاب رسانه نقش علمداری تحقق تمدن نوین اسلامی را عهده دار است

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه در جبهه حق نقش علمداری تحقق تمدن نوین اسلامی را عهده دار هستند، گفت: خبرنگاران مجاهدان صف اول جبهه حق و باطل هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سعید مهدوی صبح شنبه در نشست با اصحاب رسانه استان گیلان با بیان اینکه رسانه می‌تواند در دو جبهه حق و باطل نقش آفرینی کند، اظهار کرد: رسانه‌ها و خبرنگارانی که در جنگ شناختی مانند مگس تنها روی نقاط آلوده می‌نشینند و مشکلات را ضریب چند هزار برابری می‌دهند، همچون حشره‌ای که نشر کثیفی‌ها را دارد، عمل می‌کند.

وی با اشاره به نقش مهم اصحاب رسانه در تحقق چله دوم انقلاب و تمدن اسلامی تصریح کرد: خبرنگار و رسانه به واسطه نقد منصفانه می‌تواند جلوی نقاط ضعف را گرفته و بر نقاط قوت فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و.... اهتمام داشته باشد.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه خبرنگار و اصحاب رسانه در جبهه حق نقش علمداری تحقق تمدن نوین اسلامی را عهده دار است، افزود: خبرنگاران مجاهدان صف اول جبهه حق و باطل هستند و همچون رزمندگان خط مقدم در جنگ شناختی این روزها می‌توانند نقش آفرینی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: نقشه دشمنان دیرینه چند قرن اخیر به اوج خود رسیده و جنگ ترکیبی و شناختی وسیعی را راه انداخته اند؛ کسانی که مردم ایران در سابقه تاریخی خود دارند بعد از تحریم‌ها و جنایت‌ها امروز با جنگ شناختی اصالت و هویت تک تک ایرانیان را نشانه گرفته اند.

وی بیان کرد: پول و دستمزد و امتیازات مالی کسانی که خارج از کشور دروغ گویی می‌کنند با خبرنگاران داخلی مقایسه شود تا تفاوت خبرنگار مجاهد و زحمت کش ایرانی با خبرنگاران شبکه‌های معاند مشخص شود.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه وضعیت مالی و تأمین مالی خبرنگاران خارج از کشور توسط کشورهای دزد مانند انگلیس و آمریکا مشخص شود، افزود: برخی خبرنگاران به ظاهر ایرانی توسط کشورهای دیگر تأمین مالی می‌شوند در حالی که خبرنگاران داخلی با همه کمبودها نقاط ضعف و قوت را با هم بیان می‌کند و شأن چنین خبرنگاری والا است و باید قدردان آنها باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1437861

مهمترین اخبار ایران و جهان: