نیوز سیتی!
25 تیر 1402 - 18:58

خزان زودرس گریبانگیر فضای سبز شهر کرج شده است

کرج- رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: امسال به دلیل اهمال در نگهداشت فضای سبز شهری شهروندان شاهد پاییز زودرس در سطح شهر هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی قاسم پور بعد از ظهر یکشنبه در ابتدای یکصد و بیستمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی و همچنین تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) اظهارداشت: به دلیل عدم برنامه ریزی روزهای گرم تابستان، در این ایام چهره درختان شهر دگرگون شده و شاهد خزان زودرس در درختان وفضای سبز شهر هستیم که باعث نارضایتی شهروندان شده است، لذا شایسته است شهردار کرج سریعاً نسبت به بررسی و حل موضوع اقدام کند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: در روزهایی که مردم قصد دارند از روزهای تابستان استفاده کنند زمانی که به همراه خانواده به بوستان‌های شهر مراجعه می‌کنند با چهره خزان زده درختان مواجه می‌شوند.

وی افزود: شهردار کرج در بحث جمع آوری زباله‌ها نیز موفق عمل نکرده است.

قاسم پور افزود: رسانه منتقد با نقد سازنده خود در راستای بهبود عملکرد مدیریت شهری و در نهایت آبادانی شهر تلاش می‌کند و باید با سعه صدر پذیرای رسانه باشیم، همانطور که انتشار عملکرد مدیریت شهری و آگاهی شهروندان در این خصوص اهمیت دارد نقد صحیح نیز بسیار حائز اهمیت است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1363961

مهمترین اخبار ایران و جهان: