نیوز سیتی!
07 خرداد 1402 - 15:29

اختصاص ۲.۵ میلیارد تومان برای طرح برون سپاری خدمات دامپزشکی ایلام

ایلام-مدیرکل دامپزشکی استان ایلام از اختصاص ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای طرح برون سپاری خدمات دامپزشکی ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس احمدی ظهر یکشنبه در دیدار با رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور با اشاره به ظرفیت‌های اقتصاد دام در استان ایلام، بیان کرد: نباید در بخش‌های دامپزشکی در استان بیکار داشته باشیم.

وی تصریح کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌های بزرگ حوزه دامپزشکی و برون سپاری خدمات برای فارغ التحصیلان رشته دامپزشکی شغل ایجاد کرد.

احمدی با اشاره به اینکه اشتغالزایی از با استفاده از برون سپاری خدمات از اولویت‌های اساسی در دامپزشکی ایلام است، افزود: در سال جاری در سال جاری قرار است برای ۳۳ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته دامپزشکی با استفاده از برون سپاری خدمات شغل ایجاد شود.

وی عنوان کرد: بیش از ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار برای طرح برون سپاری خدمات دامپزشکی اختصاص یافته است و قطعاً در سال جاری با جدییت بیشتر مسئله برون سپاری خدمات دنبال می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی ایلام اضافه کرد: تاکنون بخش واکسیناسیون توسط بخش خصوصی انجام شده و در آینده‌ای نزدیک قصد داریم از بخش خصوصی در دیگر بخش‌های دامپزشکی نیز استفاده کنیم.

احمدی بیان کرد: دامپزشکی استان آماده هرگونه همکاری وتعامل با سازمان نظام دامپزشکی برای استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در جهت بالا بردن کیفیت خدمات دامپزشکی در سطح جامعه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1244517

مهمترین اخبار ایران و جهان: