نیوز سیتی!
26 اردیبهشت 1402 - 10:09

پیام امروز شهدا پیروزی در میدان جنگ نرم است

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: ما به شهدا مدیونیم که اگر به جنگ دشمن نمی‌رفتند معلوم نبود سرنوشت ما چه می‌شد. امروز پیام شهدا این است که ما باید در جنگ نرم فرهنگی پیروز شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان صبح امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری شهیدان دفاع مقدس، منصور قاطمه باف و احمد کایدخورده، اظهار کرد: ما به شهدا مدیونیم که اگر به جنگ دشمن نمی‌رفتند معلوم نبود سرنوشت ما چه می‌شد. امروز پیام شهدا این است که ما باید در جنگ نرم فرهنگی پیروز شویم. 

وی افزود: باید حواسمان باشد با تساهل و تسامح مقابل دشمن ماند. پیام شهدا صرفا گردهمایی برای تشییع و خاکسپاری نیست، امروز باید بدانیم جنگ در جبهه نرم به شدت ادامه دارد. 

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: دشمنان همچنان در پستوها، ذهن جوانان و خانه‌های ما حضور دارد و حملات سنگین خود را اعمال می‌کند. 

وی ادامه داد: شهدای ما برای حجاب و عفاف رفتند و لازم است با ایستادگی و مقاومت از آن دفاع و حفظش کنیم. 

حسن شاهوار پور تصریح کرد: کانون خانواده و عفاف در غرب معنایی ندارد و دستاوردی برای کشورهای مدعی نداشته است و اجازه نخواهیم داد این ارزش در کشورمان از بین رود. 

وی بیان کرد: امروز مردم مقاوم و دلاور شهرستان دزفول به استقبال دو قهرمان و دو شهید والامقام، سید منصور قاطمه باف و کاید خورده آمدند. 

شاهوار پور عنوان کرد: آن روز دشمنان قسم خورده این مرز و بوم ناجوانمردانه به دیار ما حمله کردند و فریاد می‌زنند که آمده‌ایم تا بمانیم. 

وی ادامه داد: در نیمه‌های شب با شلیک توپ و خمپاره برای تسلیم ما به مردم حمله می‌کردند. هیچکس نمی دانست چه خواهد شد و فقط شاهد حمله‌های سنگین دشمن بودیم. 

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: آن روزها ده‌ها منصور و احمد به فرمان امام خمینی به میدان آمدند و لباس رزم پوشیدند. با حضور در مساجد و عزیمت به جبهه به پیر زمان خود لبیک گفتند. 

وی افزود: گردان در گودال محاصره دشمن بود اما عزت، استقلال و اقتدار کشور را که دشمن خیال نابودی آن را داشت را حفظ کردند. 

حسن شاهوار پور تصریح کرد: در ایام جنگ ما دستی خالی از سلاح اما با قلبی سرشار از ایمان و روحیه‌ای جهادی و مقاوم روبروی دشمن ایستادگی کردیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1215561

مهمترین اخبار ایران و جهان: