نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 20:19

پیروزی استقلال برابر نساجی در نیمه اول/ آبی‌ها نزدیک به فینال

تیم فوتبال استقلال در یک بازی برتر موفق شد نیمه اول دیدار برابر نساجی را با پیروزی به پایان برساند. آبی پوشان در این نیمه موقعیت های زیادی برای افزایش گل هایشان داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه بین تیم های استقلال و نساجی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر صفر آبی پوشان به پایان رسید.

استقلال که در این دیدار با سید حسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری به میدان رفته بود نیمه اول را با برتری کامل پشت سرگذاشت.

شاگردان ساپینتو که به دنبال قهرمانی در جام حذفی هستند، در نیمه اول موقعیت های زیادی را برای رسیدن به گل داشتند اما فقط دو بار توانستند دروازه حریف را باز کنند. ابتدا در دقیقه ۲۴ آرش رضاوند با ضربه سر دروازه نساجی را باز کرد و در ادامه علیرضا ابراهیمی مدافع تیم شمالی به اشتباه در دقیقه ۳۲ دروازه خودی را باز کرد.

استقلال در ادامه بازهم موقعیت هایی را برای گلزنی داشت اما نتوانست به این مهم برسد. نساجی هم که دل به ضد حملات بسته بود در دقیقه ۴۰ به یک گل رسید اما بازیکن این تیم در موقعیت آفساید قرار داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1236361

مهمترین اخبار ایران و جهان: