نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 14:51

«بلال پیرمحمد» معاون هماهنگی مدیریت و برنامه ریزی اردبیل شد

اردبیل- «بلال پیرمحمد» به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسمی که ظهر یکشنبه با حضور رئیس سازمان و مدیران این مجموعه در اردبیل برگزار شد، از زحمات هفت ساله «محمد حسین‌قلیزاده» به عنوان معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل تقدیر و قدردانی شده و «بلال پیرمحمد» به عنوان سرپرست این معاونت معرفی شد.

در این جلسه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل به اهمیت معاونت بودجه اشاره کرد و گفت: در سال گذشته سه هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان منابع با تحقق ۷۱ درصدی در استان اردبیل توزیع و تعهدات اجرایی به انجام رسید.

داود شایقی به وظیفه خطیر این معاونت در تأیید موافقت‌نامه‌ها در زمان توزیع بودجه و اعتبارات اشاره کرد و افزود: در این حوزه اقدامات مؤثری در هشت سال گذشته رخ داده و ما در کنار اهمیت بودجه‌ریزی و برنامه‌ریزی از همکاری‌های این معاونت در تهیه سند آمایش سرزمینی و اسناد اشتغال روستایی استفاده کردیم.

وی اظهار کرد: سال‌های گذشته علاوه بر تدوین سند آمایش استان، موفق شدیم تا برنامه اشتغال ۶۷۰ روستا را با مطالعات دقیق تدوین و آماده اجرا کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل تصریح کرد: در کنار این امر سند توسعه شهرستان‌ها نیز تهیه و تدوین شده تا با یک حرکت مؤثر و تحولی بتوانیم کارها را به شکل شایسته به پیش ببریم.

شایقی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: موفقیت‌ها در این سازمان و سایر مجموعه‌ها به شکل تصادفی اتفاق نمی‌افتد بلکه پشتوانه آن برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی دقیق است که به راحتی می‌توان در این زمینه نتایج ملموس و شاخص آن را به عینه مشاهده کرد.

وی به اقدام مؤثر این سازمان در ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در قالب جشنواره شهید رجایی اشاره کرد و ادامه داد: بخشی از این ارزیابی‌ها در قالب برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی انجام می‌شود که قطعاً انجام این امور به صورت کیفی مورد نظر و دقت است.

شایقی اضافه کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های درست در حوزه‌های مختلف بتوانیم به اهداف مورد نظر سازمانی دست پیدا کرده و آثار این برنامه‌ریزی و توزیع منابع را به شکل ملموس در زندگی مردم مشاهده کنیم.

وی بیان کرد: در سال مزین به «مهار تورم و رشد تولید» برنامه ۲۰ صفحه‌ای تحول سازمان در معاونت برنامه‌ریزی تهیه و تدوین شده تا با هماهنگی ۲ معاونت بودجه و برنامه‌ریزی بتوانیم عملیاتی شدن این برنامه‌ها را در سال‌جاری شاهد و ناظر باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل تصریح کرد: در این هشت سال تلاش کردیم تا با مشارکت و همکاری تمامی معاونت‌ها بستر انجام امور به شکل شایسته را مهیا کنیم تا در یک اقدام مؤثر برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها به شکل صحیح و درست اتفاق بیفتد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1227917

مهمترین اخبار ایران و جهان: