نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 16:47

نیازمند تغییر نگاه مدیریتی برای توسعه اقتصادی استان زنجان هستیم

استاندار زنجان گفت: نیازمند تغییر نگاه مدیریتی و انجام اقدامات موثر برای پیشبرد برنامه‌های رشد و توسعه اقتصادی در استان هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در نشست با مدیران پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان بر پروژه محوری در برنامه‌های توسعه ای استان اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه فعالیت‌های دانش‌بنیان نیز باید چنین رویکردی مد نظر قرار گیرد هر چند جنس فعالیت‌ها در این حوزه متفاوت است، ولی می‌توان در این بخش نیز پروژه‌ها و روندهای مشخصی را تعریف کرد. 

استاندار زنجان ادامه داد: تامین زیرساخت‌ها برای فعالیت‌های دانش‌بنیان و فناورانه وظیفه دولت است و ما در این زمینه در استان گام‌های خوبی در تهیه زمین برای استقرار واحدها برداشته‌ایم. 

وی با بیان اینکه باید افراد جدی در حوزه فعالیت‌های دانش‌بنیان و فناورانه شناسایی، حمایت و هدایت شوند، گفت: هدف اصلی در توسعه فعالیت‌های دانش بنیان باید این باشد که سهم این حوزه در اقتصاد استان افزایش یابد و برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات هم معطوف به این مهم باشد. 

افشارچی بر ضرورت تعریف و ایجاد زنجیره ارزش در تولیدات استان تاکید کرد و ادامه داد: این موضوع به عنوان مولفه تعیین کننده در تدوین اطلس سرمایه‌گذاری و نیز سند آمایش استان مد نظر قرار گرفته است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1228361

مهمترین اخبار ایران و جهان: