نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 15:04

اهمیت خدمت امام(ره) به ایران هر روز نمایان‌تر می‌شود

استاندار همدان گفت: هر سالی که از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می‌گذرد، اهمیت خدمتی که امام(ره) به مردم ایران و بشریت کرده، نمود بیشتری پیدا می‌کند و عیان‌تر می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم امسال اظهار کرد: همه بدهکار فداکاری‌های حضرت امام خمینی(ره) و شهدای عزیز هستیم.

وی با بیان اینکه مردم قدرشناس ایران اسلامی با حضور در مراسم ارتحال امام(ره) یک بار دیگر دشمن را دچار یأس و ناامیدی می‌کنند گفت: همیشه در صحنه بودن و ولایت‌مداری مردم ثابت شده است.

استاندار همدان افزود: از ظرفیت‌های موجود برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با همکاری قرارگاه شهید فهمیده استفاده می‌شود.

وی تاکید کرد: برای باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم ارتحال ملکوتی امام(ره) هماهنگی، همدلی و پای کار بودن همه ارگان‌های دولتی، نظامی و انتظامی الزامی است.

قاسمی‌فرزاد در ادامه سخنانش گفت: قرن‌ها بعد از قیام امام حسین(ع) که به رسوایی حکومت فاسد یزید منجر شد، امام خمینی(ره) با کنار زدن پادشاهان و سلاطین خودخواه و ظالم، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را بر اساس قرآن و اسلام بنیانگذاری کرد.

وی افزود: هر سالی که از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می‌گذرد، اهمیت خدمتی که حضرت امام(ره) به مردم ایران و به تبع آن به بشریت کرده، نمود بیشتری پیدا می‌کند و عیان‌تر می‌شود.

استاندار همدان تصریح کرد: با توجه به دشمنی هدفمند دشمنان اسلام و راه‌اندازی جنگ ترکیبی علیه انقلاب برای برهم زدن امنیت و وحدت ملی در سال گذشته، برگزاری باشکوه این مراسم حائز اهمیت است و باید مد نظر باشد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1225117

مهمترین اخبار ایران و جهان: