نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 23:35

صیانت از آرمان‌های امام خمینی وظیفه همگانی است

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: همه وظیفه داریم در جبهه صیانت از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی پایدار و استوار ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات شنبه‌شب در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار داشت: تقارن ۱۴ خرداد، سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد که نقطه عطف و ارزشمندی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود، یادآور این نکته است که انقلاب اسلامی با نام و اندیشه و راه امام خمینی (ره) و شهدای والامقام ۱۵ خرداد پیوندی ماندگار دارد.

وی تااکید کرد: بر ما واجب است تا در جبهه صیانت از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی پایدار و استوار ایستادگی کنیم و برای ترویج و اشاعه فرهنگ و اندیشه ناب امام عزیز و انقلاب اسلامی همراه با وحدت و همدلی، تمام دسیسه و توطئه‌های شوم دشمنان همانند تمام دوران انقلاب تاکنون ناامید کنیم و پایه‌های اقتدار و عزت ایران اسلامی را تضمین کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: امام خمینی (ره) یک حقیقت روشن و همیشه زنده خواهد بود که نام ایشان پرچم انقلاب، راه او راه انقلاب و اهداف ایشان اهداف این انقلاب است.

وی تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم که نام و راه امام را همچون جان پاسداری کنیم و برای دستیابی به قله‌های عزت، عظمت و موفقیت انقلاب اسلامی، رهپوی واقعی امام خمینی (ره) باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1260061

مهمترین اخبار ایران و جهان: