نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 21:20

ساپینتو در استقلال می‌ماند/ صحبت در مورد بازیکنان آینده زود است

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با بیان اینکه با هیچ مربی ای برای فصل بعد صحبت نشده است گفت: تنها گزینه ما ساپینتو است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت کریمی بعد از پیروزی استقلال برابر تراکتور گفت: خوشحالم که توانستیم این دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم. البته نتوانستیم قهرمان شویم اما از نظر من با مشکلاتی که در این مدت برایمان بوجود آمد و از دی ماه سال پیش این مشکلات بیشتر شد اعتقاد دارم استقلال به قهرمانی دست پیدا کره است.

وی در پاسخ به این پرسش که گزینه های زیادی برای سرمربیگری استقلال مطرح شده و تکلیف ساپینتو چه خواهد بود گفت: با هیچ گزینه ای صحبت نکرده ایم و این اسامی که اسم برده می شود تنها شایعه است. انتخاب اول و آخر ما ساپیتو است. با وکیل او هم صحبت کرده ایم و هواداران مطمئن باشند ساپینتو فصل آینده هم در استقلال خواهد بود.

کریمی در پاسخ به این پرسش که راجع به بازی نساجی و پرسپولیس و گل مشکوکی که حقیقی از پرسپولیس دریافت کرد نظری دارید، گفت: من در این خصوص نمی توانم هیچ اظهارنظر داشته باشم.

وی در مورد مجمع انتخابی اعضای هیئت مدیره که قر ار است ۱۶ خردادماه برگزار شود گفت: باتوجه به شرایط موجود و حضور ما در جام حذفی قرار شد که این مجمع بعد از فینال جام حذفی برگزار شود تا مرحله نیمه نهایی و فینال به پایان برسد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در پایان و در خصوص جذب لژیونرها و فصل نقل و انتقالات استقلال گفت: اجاز دهید در زمان مقتضی راجع به این موضوع صحبت کنم. الان زود است. ما در حال برگزاری بازیهای نیمه نهایی جام حذفی هستیم و به طور حتم هر بازیکنی را که ساپینتو بخواهد تلاش می کنیم تا به خدمت بگیریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1221517

مهمترین اخبار ایران و جهان: