نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 15:13

اختصاص قیر رایگان به روستاهای میامی/ اجرای مصوبات سفر به روستاها پیگیری می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی از اختصاص قیر رایگان به دورترین و نزدیک‌ترین روستاهای شهرستان میامی خبر داد و گفت: پیگیری لازم برای رفع مشکلات و اجرا شدن مصوبات سفر به روستاها انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در هفتاد و نهمین برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره استاندار سمنان با مردم روستای کمردار از توابع بخش کالپوش میامی اظهار کرد: بالغ بر ۱۶۰ روستا در شهرستان‌های شاهرود و میامی وجود دارد که تلاش شد تا به تمامی این روستاها در راستای رفع مشکلات و موانع روستاییان سفر کنیم.

وی با اشاره به اختصاص قیر رایگان به دورترین و نزدیک‌ترین روستاهای شهرستان میامی گفت: ۲۵ کیلومتر از جاده کالپوش به میامی آسفالت شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در زمینه طرح هادی و آب آشامیدنی اقدامات لازم در راستای تحقق عدالت صورت گرفت، گفت: پیگیری در راستای رفع مشکلات و اجرایی شدن مصوبات سفر به روستاها انجام می‌شود.

خانی اظهار کرد: ۱۰۰‌ میلیون تومان اعتبار از محل بودجه در اختیار، برای طرح هادی روستای کمردار در نظر خواهیم گرفت.

وی بیان کرد: یک میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی با نرخ چهار درصد از محل بنیاد برکت برای ۱۰ نفر از متقاضیان روستای کمردار، هر نفر به میزان ۱۰۰ میلیون تومان اختصاص یافت.

پشتیبانی مردم؛ بالاترین سرمایه نظام

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این برنامه اظهار کرد: دشمن همواره در طول تاریخ این مرز و بوم با ایران و ایرانی عناد و دشمنی داشته است و درصدد بوده تا توطئه‌ها و دسیسه‌های خود را عملی کند.

وی با بیان اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت است، گفت: امروز دوران طلایی خدمت در استان سمنان محسوب می‌شود و افتخار دولت سیزدهم،‌ مردمی بودن است.

استاندار سمنان بیان کرد: پشتیبانی شما مردم، امروز بالاترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی است که ما همواره باید قدردان شما مردم باشیم.

هاشمی با تأکید بر اینکه تمامی موارد و مباحث مطرح شده روستای کمردار پیگیری، مصوب و رسیدگی می‌شود، افزود: جلسات و دیدار ما با مردم به طور قطع و یقین عملیاتی و اجرایی است.

وی با بیان اینکه راه اصلی میامی به کالپوش یکی از اولویت‌های اصلی ما در برنامه‌های کاری است، گفت: لایروبی چشمه و اصلاح مسیر در مورد تأمین آب منطقه کمردار، انجام می‌شود.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1218917

مهمترین اخبار ایران و جهان: