نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 19:09

معارفه اولین فرماندار میان جلگه

در مراسمی با حضور معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی، اولین فرماندار میان جلگه معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، هادی طباطبایی عصر امروز در مراسم معارفه اولین فرماندار شهر جدید‌التاسیس میان‌جلگه اظهار کرد: انقلاب اسلامی از ۲ ویژگی جمهوریت و اسلامیت برخوردار است و مردم ایران در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ به این نظام برای حاکمیت سیاسی رای دادند.

معاون سیاسی استانداری خراسان‌رضوی افزود: جمهوریت نظام با حضور مردم در صحنه‌ها و انتخابات مختلف نمود و ظهور پیدا می‌کند و امسال هم شاهد اتفاق بزرگ انتخابات هستیم.

طباطبایی ادامه داد: مقام معظم رهبری در ابتدای امسال در این خصوص تذکر دادند و بر ۴ محور سلامت، امنیت، مشارکت و رقابتی بودن انتخابات تاکید کردند.

وی تصریح کرد: توجه‌ها و چشم‌های بسیاری به این انتخابات است. امسال دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم از این رو همه وظیفه دارند در خصوص حضور مردم در صحنه انتخابات تاکید کنند و نقشه‌های دشمنان را برای مایوس کردم مردم نقش بر آب کنند.

طباطبایی ابراز کرد: در حوزه تقسیمات کشوری با همت مردم منطقه، مدیران‌ و مسئولان ارتقای شهرستان میان‌جلگه اتفاق افتاد و این هدیه آماده شده، توسعه این منطقه با استقرار فرمانداری سرعت خواهد گرفت و بودجه‌های بیشتری جذب خواهد شد. 

معاون سیاسی استانداری خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: البته کار برای فرمانداری در شهرستان‌‌های تازه تاسیس بسیار سخت است. همه گفتند و اذعان داریم میان‌جلگه یک منطقه محروم است و با ارتقا این بخش به شهرستان ظرفیت پیگیری امور هم در این منطقه افزایش می‌یابد و با همکاری و تعامل ظرفیت این منطقه که مهم‌ترین آن منابع انسانی است محقق می‌شود تا شاهد رشد این منطقه باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1255317

مهمترین اخبار ایران و جهان: