نیوز سیتی!
22 اردیبهشت 1402 - 21:03

مبارزه با فساد باید با قدرت و شفافیت انجام شود

بیرجند- امام جمعه موقت بیرجند گفت: امروز توقع به حق مردم از مسئولان مبارزه قاطعانه و شفاف با فساد است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند افزود: مبارزه با فساد باید با قدرت، قاطعیت و شفافیت انجام و قوه قضاییه نیز با بهره گیری از نیروهای متعهد در مبارزه با فساد که مطالبه رهبر معظم انقلاب نیز هست جلودار باشد.

وی همچنین با اشاره به اینکه دشمنان بشریت تلاش دارند تا انسان را در جهل نگه دارند، افزود: راه نجات و کمال بشر معرفت انسان است و امروز وظیفه ما این است که شناخت خودمان را کامل کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: در چنین شرایطی شناخت نامحرمان و نااهلان برای شکست همیشگی استعمار و دشمنان بسیار مهم است.

حجت الاسلام رحیم آبادی با تأکید بر اینکه اگر جامعه‌ای می‌خواهد دچار هرج و مرج و پوچی نشود نیازمند ولی فقیه است، گفت: افرادی که دوست دارند صدای امام زمانشان را بشنوند صدای ولی فقیه شان را بشنوند و اگر امروز می‌بینید که در اوج قله‌ها ایستاده اید به خاطر همین است که به ندای ولی امر لبیک گفته ایم.

وی همچنین با توجه به دغدغه رهبری در رابطه با مشکلات اقتصادی گفت: رهبر معظم انقلاب بارها در طی سال‌های متمادی فرمودند که مردم مشکل اقتصادی دارند و بیش از ده سال است که شعار سال را این موضوع می‌گذارند.

امام جمعه موقت بیرجند همچنین به روز روابط عمومی نیز اشاره کرد و گفت: روابط عمومی‌ها باید خدمات دستگاه‌های اجرایی را بیشتر از گذشته معرفی کنند و مردم را امیدوار کنند و واقع بینانه مشکلات مردم را نیز در نظر داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1206817

مهمترین اخبار ایران و جهان: