نیوز سیتی!
06 خرداد 1402 - 17:40

تخریب رستوران فاقد مجوز قانونی در حریم بزرگراه منطقه «نمرود»

فیروزکوه- دادستان فیروزکوه از تخریب رستوران فاقد مجوز قانونی در حریم بزرگراه تهران فیروزکوه واقع در منطقه «نمرود» خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، توحید مظفری، صبح شنبه در جمع خبرنگاران از تخریب رستوران فاقد مجوز قانونی در حریم بزرگراه تهران فیروزکوه واقع در منطقه «نمرود» خبر داد و اظهار داشت: این رستوران کاما بدون مجوزهای قانونی بنا شده بود.

مظفری با بیان اینکه طبق دستور دادستان وقت فیروزکوه در آذرماه ۱۴۰۰ اداره راهداری مکلف شده بود که نسبت به قلع و قمع و تخریب این ساختمان اقدام کند اما مالکیت رستوران مذکور با به تعویق انداختن حکم مانع از اجرای حکم صادره می‌شدند که نهایتاً مقام قضائی برای دریافت نظر مراجع قضائی ضمن استمهال در زمان اجرای حکم نسبت به تخلیه و اجرای قانون به مالکان تذکرات قانونی را یاد آوری کرد.

دادستان فیروزکوه در ادامه با بیان اینکه شعبه دیوان عدالت اداری در نهایت اعتراض مطروحه را غیر قابل استناد دانسته بود حکم به تأیید و استواری دادنامه تجدیدنظر خواسته را صادر و قطعی بودن رأی مذکور را اعلام کرده است.

وی با اشاره به اینکه زمان اجرای حکم مالکین اقدام به جلوگیری از حکم کرده بودند گفت: با دستور مقام قضائی مالک این رستوران بازداشت و حکم با در نظر گرفتن حقوق ماکان اجرا شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1242217

مهمترین اخبار ایران و جهان: