نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 10:05

جشنواره ابوذر به سمت حل مشکل استان‌ها حرکت خواهد کرد

قزوین- رئیس سازمان بسیج رسانه از تغییر کمی و کیفی در شیوه برگزاری جشنواره ابوذر خبر داد و گفت: جشنواره ابوذر به سمت حل مشکل استان‌ها حرکت خواهد کرد.

مرتضی کارآموزیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دهمین جشنواره ابوذر اظهار کرد: دهمین دوره جشنواره ابوذر در کشور و همچنین در سطح استان‌ها با تغییرات کیفی و محتوایی همراه خواهد بود.

وی افزود: سال گذشته با مشارکت بسیار خوب اهالی رسانه در سراسر کشور روبرو بودیم و حدود ۲۱ هزار اثر از ۶۸۰۰ نفر در جشنواره ابوذر شرکت داده شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه اضافه کرد: امسال سعی خواهیم کرد محورهای جشنواره با خواسته‌های مقام معظم رهبری مخصوصاً در حوزه امیدآفرینی و جهاد تبیین هماهنگ باشد.

وی تاکید کرد: جشنواره ابوذر امسال امسال ابوذر باید طوری شکل داده شود که با خروج از حالت کلیشه به سمت کشف و در نهایت حل مسائل استان‌ها پیش برود.

کارآموزیان اضافه کرد: در تلاش هستیم تا در سال جاری حل مسائل مربوط به استان‌ها پیگیری شود و اصحاب رسانه در فرصت باقیمانده به جشنواره به تولید اخبار امیدآفرین مرتبط با استان بپردازند و در نهایت مشخص شود که با پیگیری و جریان سازی اصحاب رسانه مشکلات استان حل شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره ابوذر باید کیفی‌تر شده و تنوع محتوایی بیشتری داشته باشد، ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی سازمان بسیج رسانه تربیت نیروهای متخصص رسانه‌ای برای تمدن نوین اسلامی و جبهه رسانه‌ای انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج رسانه با تاکید بر اینکه رسانه‌های زیادی در کشور در پلتفرم‌ها و سکوهای مختلفی در کشور فعال هستند، خاطرنشان کرد: یکی از معضلات رسانه‌ها کمبود نیروهای متخصص است.

وی در پایان یادآور شد: یکی از برنامه‌های ما این است که بتوانیم با برگزاری رویدادهای مختلف علاقه مندان این عرصه را شناسایی و به رسانه‌ها معرفی کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1267417

مهمترین اخبار ایران و جهان: