نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 20:46

راه اندازی 13 زمین چمن مصنوعی به منظور افزایش نشاط اجتماعی دانش آموزان ایلامی

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: راه اندازی و افتتاح ۱۳چمن مصنوعی در سطح ۲۳هزار هکتار بالغ بر ۱۸میلیارد تومان و برنامه ریزی جهت افتتاح دهکده ورزشی در شهر ایلام از اقدامات مهم این ادراه کل در راستای افزایش نشاط اجتماعی دانش آموزان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی درویشی مدیر کل آموزش و‌ پرورش استان ایلام عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: رسانه ها به عنوان موتور پیشرفت و‌ محرکه جامعه با انتقادات و پیشنهادها و انعکاس مشکلات این حوزه به مسئولان در ساختار کاری آموزش و‌پروش نقش مهم و تاثیرگزاری داشته باشند.

وی افزود: اقدامات مهمی در اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام جهت افزایش ارتقای سرانه آموزشی در استان ایلام انجام گرفته است .

مدیر کل آموزش و پرورش ایلام ادامه داد: یکی از مهمترین این اقدامات در زمان شیوع کرونا با توجه به گریز دانش آموزان از آموزش حضوری، با راه اندازی مدارس به عنوان اولین استان در سطح کشور به  صورت حضوری موفق به  ارتقای سطح آموزشی در این  استان شدیم.

درویشی با اشاره به اینکه در سطح کل استان توانستیم با اجرای عدالت نسبی آموزش طرح تعمیق و تثبیت یادگیری  در قالب برگزاری کلاس های جبرانی تابستانه جهت رفع مشکلات درسی ناشی از بحران کرونا گام مهمی در افزایش سطح آموزش استان برداریم،گفت: یکی از دیگر اقدامات مهم این اداره کل توزیع متوازن رشته ای در جهت متعادل سازی ورود دانش آموزان به رشته های گوناگون در راستای افزایش مهارت آموزی و اشتغال با استفاده از ظرفیت سایر دستگاه ها و ارگان ها و همچنین مولد سازی و تولیدی کردن هنرستان های کار و دانش در این راستا میتوان اشاره کرد.

درویشی به دیگر اقدامات مهم انجام گرفته در این اداره اشاره کرد و‌گفت: برگزاری نمایشگاه دانش آموزان، راه اندازی المپیاد های آموزش و پرورش در سطح استان و شرکت ۴۰۰نفر از دانش آموزان، ابلاغ دبیرخانه علوم تجربی برای اولین بار به استان ایلام، ساخت و راه اندازی پژوهش سراها در جهت افزایش روحیه پژوهش، راه اندازی دیپلماسی مهارتی با همکاری استان واسط عراق جهت آموزش فراگیران عراقی از جمله اقدامات اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در جهت ارتقای سطح آموزشی در این استان است.

وی در پایان گفت: راه اندازی و افتتاح ۱۳چمن مصنوعی در سطح ۲۳هزار هکتار بالغ بر ۱۸میلیارد تومان و برنامه ریزی جهت افتتاح دهکده ورزشی در شهر ایلام  از اقدامات مهم این ادراه کل در راستای افزایش  نشاط اجتماعی دانش آموزان است.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1209717

مهمترین اخبار ایران و جهان: