نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 19:57

افتتاح بخش مراقبتهای حمایتی بیماران سرطانی بیمارستان بقایی۲ اهواز

اهواز- بخش مراقبت‌های حمایتی و تسکینی بیماران آنکولوژی بیمارستان بقایی ۲ اهواز با حضور معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز شنبه بخش مراقبت‌های حمایتی و تسکینی بیماران آنکولوژی بیمارستان بقایی ۲ اهواز با حضور «عباس عبادی» معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، «محمدحسین سرمست» رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و… افتتاح شد.

عبادی در این مراسم با اشاره به بهره برداری از بخش مراقبت‌های حمایتی و تسکینی بیمارستان شماره ٢ بقایی افزود: در این بخش بسته کامل حمایتی و مراقبتی از بیماران سرطانی و خونی به ویژه کودکان به صورت منسجم و تیمی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این بخش به صورت گروهی پزشکان در تمامی تخصص‌ها و روانشناسان و در کنار آن با مشارکت روحانیون و مددکاران اجتماعی خدمات‌های درمانی، مراقبتی و حمایتی به بیماران انجام می‌شود.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: درگذشته این خدمات به صورت پراکنده انجام که با بهره برداری از این بخش خدمات به صورت جامع و متمرکز به بیماران ارائه می‌شود.

به گزارش مهر، بیمارستان بقایی ۲ اهواز دارای بخش‌هایی از جمله آنکولوژی مردان، زنان، ICU و CCU، داخلی، جراحی، ارتوپدی، عفونی با پزشکان متخصص و فوق تخصص و دارای ۱۴۰ تخت برای خدمات‌رسانی به بیماران مبتلا به سرطان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1209517

مهمترین اخبار ایران و جهان: