نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 23:34

لزوم آماده سازی زیرساخت‌ها برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن ملی در آذربایجان‌غربی

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: دستگاه‌های خدمات رسان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، مرحله نخست زیرساخت‌های لازم برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان را آماده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان در جلسه شورای تامین مسکن استان اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات رسان همچنین اولویت بندی و زمان بندی لازم را برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن انجام دهند.

وی ادامه داد: احصا موانع و دلایل کندی اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد تا ساخت مسکن در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد: شناسایی عوامل ایجاد اخلال در ساخت مسکن و اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن با جدیت دنبال می‌شود.

معتمدیان افزود: تعیین تقویم زمان‌بندی اجرا و اتمام طرح‌های نهضت ملی مسکن توسط دستگاه‌های اجرایی نیز از مهمترین مسایلی است که باید با جدیت دنبال و اجرایی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: بر اساس آخرین آمارها ۳۵ هزار و ۴۹ متقاضی در استان واجد شرایط بهره‌مندی از طرح نهضت ملی مسکن هستند.

سید محسن حمزه‌لو افزود: عملیات اجرایی ۱۹ هزار و ۲۹۴ واحد انجام شده و اکنون در مراحل مختلف از آماده سازی تا مراحل پایانی کار قرار دارند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1192861

مهمترین اخبار ایران و جهان: