نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 10:45

هدف مردمی‌سازی ورزش، ایجاد حلقه واسط بین ورزشکاران و مسؤولان است

رئیس مجمع مردمی سازی ورزش در زنجان با تاکید بر این که ماهیت این ورزش ایجاد حلقه میانی بین ورزشکاران و مسئولان است، گفت: در این راستا همایش‌هایی هم برای تجلیل از قهرمانان برگزار و نتایج قابل توجهی هم در بر داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نشست استاندار با جامعه مردمی ورزشی استان برگزار و حاضران در جلسه که جمعی از مربیان و ورزشکاران حاضر در اردوهای تیم ملی ویا با سابقه عضویت در تیم ملی بودند در آن حضور داشتند مسائل و مشکلات خود و جامعه ورزشی را مطرح کردند.

در این نشست محسن صفوی، رئیس مجمع مردمی سازی ورزش در زنجان با تاکید بر این که ماهیت این ورزش ایجاد حلقه میانی بین ورزشکاران و مسئولان است، اظهار کرد: در این راستا همایش‌هایی هم برای تجلیل از قهرمانان برگزار و نتایج قابل توجهی هم در بر داشته است.

همچنین محسن محمد سیفی ووشوکار عضو تیم ملی در این جلسه با اشاره به نزدیک شدن به بازی‌های آسیایی بر حمایت از ورزشکاران عضو تیم ملی برای حضور در این بازی‌ها تاکید کرد.

علی نصرتی مربی وزنه برداری هم در این جلسه با اشاره به حضور تعداد قابل توجهی از ورزشکاران زنجانی در تیم ملی گفت: ظرفیت موجود در این ورزش نشان می‌دهد که اگر از این ورزشکاران حمایت شود می‌توان آن را تبدیل به قطب وزنه‌برداری در کشور کرد.

نگار مددخانی مربی تکواندو هم در این دیدار با بیان اینکه حفظ و نگهداری قهرمانان و مربیان باید جدی گرفته شود، افزود: این حفظ در راستای استفاده از تجربیات این افراد باید مد نظر قرار گیرد.

حسن روحانی دیگر مربی حاضر در این جلسه با بیان اینکه چند سالی است زنجان در ورزش در رتبه قابل توجهی قرار ندارد، افزود: این عقب ماندگی ناشی از عدم انجام کار کارشناسی است.

این مربی کاراته با تاکید بر حمایت از ورزشکاران از جمله مدال آوران و مربیان آنها ادامه داد: در دوران ورزش ما حمایت خوبی از ورزشکاران انجام می‌شد به طوری که من در وزارت نفت استخدام و قطعه زمینی هم تحویل گرفتم اما در حال حاضر این حمایت ها انجام نمی‌شود.

مهدی سهرابی عضو تیم ملی دوچرخه سواری هم در این جلسه بر ضرورت حمایت از ورزشکاران از جمله ورزشکاران عضو تیم ملی برای بازی‌های آسیایی پیش رو تاکید کرد .

دیگر ورزشکاران حاضر در این جلسه هم مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند که نبود حمایت و اشتغال به صورت خاص از جمله این مشکلات مطرح شده بود.

حمایت برای حضور در مسابقات بین‌المللی در راستای کسب سهمیه المپیک از دیگر مطالبات مطرح شده در این جلسه توسط ورزشکاران عضو تیم های ملی بود.

توجه و حمایت از مربیان به ویژه مربیانی که ورزشکاران قهرمان تربیت می‌کنند از دیگر مطالبات مطرح شده در این جلسه بود.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1204561

مهمترین اخبار ایران و جهان: