نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 09:08

از تهران تا بابامیدان/وقتی آقای افشاریان وقتی برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد ندارد؟!

به هر حال از این داور بین المللی سابق انتظار بیشتری می‌رفت که با حضور میدانی و عملیاتی خود در فوتبال کهگیلویه و بویراحمد استعدادهای نهان و نهفته است آن را از قوه به فعل تبدیل می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ با اتفاقاتی که در برنامه فوتبال برتر رخ داد و درگیری‌های لفظی میان خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران و حسین عسگری پیشکسوت فوتبال داوری کشور معلوم شد که افشاریان در میدانی بزرگتر از فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در حال جنگ بوده و اصولاً هیچ وقتی برای کمک به فوتبال استان ندارد.

در برنامه تلویزیونی پربیننده که همه دوستداران و هواداران فوتبال کشور شاهد آن بودند بدون در نظر گرفتن صحت و سقم آنها باید به حال فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گریست چرا که این فوتبال با این همه استعداد و این همه ظرفیت به حال خود به امان خدا رها شده چرا که افشاریان به عنوان رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و البته به عنوان رئیس کمیته داوران با این اوضاع و احوال اصلا وقتی برای فوتبال استان خودش ندارد.

افشاریان باید توضیح دهد که علاوه بر حضور در تهران در بیشترین ساعات و زمان و همچنین در ساعات تعطیل و با حضور در بابامیدان موطن مادری خود چه وقتی برای فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد می تواند بگذارد و چند ساعت در هیئت فوتبال استان حضور داشته و چه گروهی از فوتبال استان باز کرده است باز باید خدا را شاکر بود که شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران  فوتبال استان را به دوش کشیده و با سرمایه‌گذاری و با گذاشتن وقت توانسته یک تیم را به لیگ دسته اول فوتبال کشور هدایت کند.

به هر حال از این داور بین المللی سابق انتظار بیشتری می‌رفت که با حضور میدانی و عملیاتی خود در فوتبال کهگیلویه و بویراحمد استعدادهای نهان و نهفته است آن را از قوه به فعل تبدیل کرده و اجازه ندهد که فوتبال این استان به محاق رفته و استعدادهای ناب آن خاموش نشود همچنان که اسمی از دختران با استعداد فوتبال کهگیلویه و بویراحمد دیگر نیست.

حالا که آقای افشاریان بیشتر وقت خود را در تهران سپری می‌کند و روزهای تعطیل نیز چندان وقتی برای استان کهگیلویه و بویراحمد نمی‌گذارد اجازه بدهد تا جوانان شایسته و متعهد جای ایشان را در این مسند گرفته و در همان تهران منشا خدمت باشند و داوری فوتبال کشور را از این وضعیت به وجود آمده نجات دهند.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1185017

مهمترین اخبار ایران و جهان: