نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 22:27

قاتل فراری در «خانمیرزا» دستگیر شد + جزئیات قتل

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به درگیری و وقوع یک فقره قتل در یکی از خیابان‌های شهرکرد، گفت: با حضور کارآگاهان و بررسی صحنه جرم و با استفاده از ابزارهای فنی و اطلاعاتی، محل اختفای قاتل در شهرستان خانمیرزا شناسایی و قاتل در کمتر از ۲ ساعت پس از وقوع حادثه دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، جعفر نفر گفت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در تاریخ ۱۲ فروردین‌ماه گزارشی مبنی بر نزاع و درگیری و وقوع یک فقره قتل در یکی از خیابان‌های شهرکرد دریافت شد. 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت. 

نفر بیان کرد: کارآگاهان به دنبال انتقال فرد مضروب به بیمارستان با حضور میدانی در محل مشاهده کردند مقتول فردی جوان و حدودا ۳۷ ساله بوده که بر اثر ضربات چاقو به ناحیه سر و گردن به قتل رسیده و اطرافیان و آشنایان وی در بیمارستان از نحوه اتفاق اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند. 

وی تشریح کرد: کارآگاهان با حضور در صحنه وقوع جرم و بررسی میدانی محل قتل با لکه‌های خون شسته‌شده بر روی یک تخته فرش و دیوارهای اطراف منزل پدری مقتول مواجه شدند و پس از جمع‌آوری اظهارات افراد در محل مشخص شد که اختلافات شخصی منجر به درگیری بین قاتل و مقتول که با یکدیگر نسبت برادری داشته‌اند شده بود. 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: این موضوع منجر به قتل برادر کوچک‌تر شد و قاتل از صحنه جرم متواری شد. 

نفر اظهار کرد: از همان دقایق اولیه با حضور کارآگاهان مجرب اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان و بررسی صحنه جرم و با استفاده از ابزارهای فنی و اطلاعاتی، محل اختفای قاتل در شهرستان خانمیرزا شناسایی و قاتل در کمتر از ۲ ساعت پس از وقوع حادثه طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و طی بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کرد. 

وی با اشاره به اینکه انگیزه وقوع قتل اختلافات قبلی و شخصی عنوان شده است، بیان کرد: پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت پیگیری موضوع و انجام اقدامات قانونی و قضایی متهم تحویل مراجع قضایی شد. 

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1132261

مهمترین اخبار ایران و جهان: