نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 10:52

کسب ۲ مدال کشوری توسط پاورلیفتینگ کاران کردستانی

سنندج - مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: پاورلیفتینگ کاران کردستانی در مسابقات قهرمانی نابینایان و کم‌بینایان کشور موفق به کسب ۲ نشان برنز شدند.

حامد جولایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نوزدهمین دوره رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی نابینایان و کم‌بینایان کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی استان گیلان و در شهرستان رشت برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌های یک روزه ۴۰ ورزشکار برتر این رشته به نمایندگی از ۱۴ استان کشور حضور داشتند و در سالن اختصاصی وزنه‌برداری جهان پهلوان محمود نامجو مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت با هم به رقابت پرداختند.

جولایی خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقات که در ۱۰ وزن برگزار شد، تیم پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان استان کردستان توانست ۲ نشان برنز را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: در رقابت‌های انفرادی و در وزن ۸۲ کیلوگرم «محمد جواهری» نماینده کردستان توانست در این وزن عنوان سوم و مدال برنز را کسب کرد.

جولایی خاطرنشان کرد: همچنین در وزن ۱۲۵+ کیلوگرم این مسابقات "پوریا خزایی فر" دیگر نماینده کردستانی موفق شد سکوی سوم و نشانبرنز را کسب کند.

وی افزود: با اعلام فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان کشور نفرات برتر این رقابت‌ها به اردوی آمادگی تیم ملی جهت اعزام به رقابت‌های جهانی راه پیدا خواهند کرد.

جولایی اظهار داشت: رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی نابینایان و کم‌بینایان جهان اواخر مرداد ماه سال جاری با حضور ورزشکاران کشورهای مختلف این رشته به میزبانی انگلیس و در شهر بیرمنگام این کشور برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1179561

مهمترین اخبار ایران و جهان: