نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 16:40

اصفهانی‌ها خودروی خود را زیر درختان پارک نکنند

اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به پیش بینی وزش باد شدید از سوی هواشناسی اصفهانی‌ها خودروی خود را زیر درختان پارک نکنند.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیش بینی هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: هواشناسی برای استان اصفهان وزش باد شدید را به ویژه برای مناطق جنوب و شرق استان پیش بینی کرده است.

وی با بیان اینکه با توجه به پیش بینی هواشناسی خیزش کانون‌های گرد و غبار را در اکثر مناطق خواهیم داشت، افزود: باید توجه داشت که از ابتدای سال جاری یک روز هوای سالم را داشتیم و این به دلیل افزایش بارش‌ها بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار کاهش آلودگی هوا برنامه‌های مدونی برای کاهش خسارات احتمالی وزش تندباد برنامه ریزی شده است، افزود: در این راستا هشدارهای لازم به بخش‌های مختلف راهداری، پلیس راه‌، سازمان پارک‌ها و فضای سبز، کشاورزان و… ارائه شده است.

وی با تاکید بر اینکه درختان شهر اصفهان دچار تنش آبی شده و از سوی دیگر آفت زده نیز هستند، گفت: از این رو از شهروندان می‌خواهیم نسبت به عدم پارک خودرو زیر درختان فرسوده توجه داشته باشند.

شیشه فروش تصریح کرد: همچنین تردد در جاده‌هایی که احتمال خیزش گرد و غبار وجود دارد باید با راهنمایی پلیس راه انجام شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1178417

مهمترین اخبار ایران و جهان: