نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 21:45

طرح مدیریت اوقات فراغت دانش آموزان خوزستان اجرا می‌شود

اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تابستان امسال طرح مدیریت اوقات فراغت دانش آموزان با پوشش ۳۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی نواحی چهارگانه اهواز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد عصر امروز سه شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تابستان امسال طرح جامع مدیریت اوقات فراغت دانش آموزان و با پوشش ۳۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی نواحی چهارگانه اهواز و با محوریت دانش آموزان ابتدایی دختر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به وجود ۵۰ هزار دانش‌آموز پایه دوازدهم در خوزستان اضافه کرد: امسال علاوه بر برگزاری آزمون پایانی بالغ بر ۲۰ هزار داوطلب متقاضی طرح ترمیم نمره نیز اضافه شدند. همچنین ۵۴۰ حوزه اجرا در سراسر استان فعال خواهد بود و امسال به دنبال آن هستیم تا تصحیح به صورت الکترونیکی صورت گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره برگزاری جشنواره قرآن، عترت و نماز استان در دو مرحله قطبی و نخبگان بیان کرد: مرحله قطبی این جشنواره با حضور سه هزار ۶۰۰ دانش‌آموز خوزستانی در شهرهای رامشیر و لالی و کارون برگزار شد.

حمیدی نژاد گفت: طرح جامع شناسایی معلمان نمونه از ۱۶ اسفندماه سال گذشته آغاز شده که در ادامه این طرح معلمان فرصت یافتند تا مدارک خود را بارگذاری کنند و پس از آن ارزیابان تخصصی مستندات ۶ هزار و ۴۴۱ معلم را بررسی کردند و در نهایت نزدیک به ۲ هزار معلم به مرحله منطقه‌ای راه یافتند و در مرحله کنونی طرح بالغ بر ۱۸۹ نفر از معلمان شرکت کننده در این طرح به مرحله استانی راه یافتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1142017

مهمترین اخبار ایران و جهان: