نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 15:26

باشگاه های ورزشی متخلف رعایت عفاف و حجاب خراسان‌جنوبی پلمب می شود

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: آن دسته از باشگاه ها و اماکن ورزشی استان که قوانین عفاف و حجاب را رعایت نکنند، پلمب می‌شوند.

 محسن قطبی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: باشگاه‌ها و اماکن ورزشی خصوصی در صورت رعایت نکردن قوانین عفاف و حجاب پلمب می‌شوند.

وی افزود: بر اساس مقررات مصوبه مربوطه و برگزاری جلسه کمیته تخلفات، با متخلفینی‌ که قوانین عفاف و حجاب را در باشگاههای بخش خصوصی خراسان‌جنوبی رعایت نکنند، برخورد می‌شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان تصریح کرد: طبق ضوابط و قوانین ابلاغی در صورت تخلف،کمیته انضباطی برای موسس و مدیر داخلی باشگاه‌ها براساس آیین نامه وزارت ورزش و جوانان تشکیل و از افراد برای انجام ندادن مجدد تخلف تعهد گرفته می شود.

همچنین کمیته انضباطی برای مربیان ورزشی طبق دستورالعمل انضباطی هیئت‌های ورزشی و ابلاغ جریمه به آن‌ها با توجه به میزان تخلف انجام خواهد شد.

قطبی یادآور شد: همچنین توجیه حضوری مدیران داخلی سالن‌های ورزشی بخش دولتی خراسان‌جنوبی به هنگام عقد قرارداد و تاکید بر اجرای مقررات و رعایت شئونات اسلامی، رعایت فاصله زمانی بین شیفت بانوان وآقایان، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای آشنایی مربیان و ورزشکاران با احکام و موازین حجاب و عفاف، شناسایی اماکن ورزشی غیرمجاز و رسیدگی به تخلفات این گونه مراکز و نظارت دوره‌ای بر اماکن ورزشی به صورت هفتگی، ماهانه و فصلی از اقداماتی است که در راستای عفاف و حجاب در باشگاه‌ها و اماکن ورزشی صورت می‌گیرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اضافه کرد: در استان ۳۹۲ باشگاه ورزشی بخش خصوصی فعال است.

پایان پیام/۶۹۰۱۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1153517

مهمترین اخبار ایران و جهان: