نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 13:27

سرمایه گذاری جدید در دامغان/ یک هزار شغل جدید ایجاد می‌شود

سمنان- نماینده مردم دامغان در مجلس از بررسی طرح سرمایه‌گذاری در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح جدید می‌تواند یک هزار شغل را در استان سمنان ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر علیزاده برمی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی دفتر او با حضور امام جمعه دامغان ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقای سرمایه گذاری در استان و همچنین شهرستان دامغان بیان کرد: اهتمام خوبی در راستای جذب سرمایه گذار در بخش‌های تولیدی، انرژی و … وجود دارد.

وی با بیان اینکه طرحی که برای سرمایه گذاری خارجی در شهرستان دامغان در دست اجرا است و تلاش داریم تا موارد و مسائل پیرامون آن بررسی شود، افزود: این طرح به تنهایی بالغ بر ۶۶ میلیون دلار سرمایه گذاری برای استان سمنان در پی خواهد داشت.

ایجاد شغل پایدار

عضو خانه ملت با بیان اینکه این طرح بالغ بر یک هزار اشتغال پایدار ایجاد می‌کند، ابراز کرد: از مسئولان استانی درخواست داریم تا شرایط را برای این سرمایه گذاری تسهیل کنند.

علیزاده برمی با بیان اینکه در بحث حضور سرمایه گذار خارجی در سال گذشته اقدامات خوبی صورت گرفت، بیان کرد: در سال گذشته ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان سمنان صورت گرفت که میزان قابل توجهی است.

حجت الاسلام محمد حسن رستمیان امام جمعه دامغان در سخنانی کوتاه ضمن بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر همدلی و پیشبرد امور با اخلاق مداری توصیه داشته و دارند، گفت: مردم نباید برای طولانی شدن انجام کارها و امور رنج بکشند، تا بتوانیم برای برطرف نمودن دغدغه‌های مردم در تمامی حوزه‌ها از جمله درمان، می‌کوشیم.

به گزارش مهر، جلسه بررسی مسائل و موارد پیرامون پروژه‌های عمرانی شهرستان دامغان بعد از این دیدار برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1171817

مهمترین اخبار ایران و جهان: