نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 21:36

سردار رزمجو: نخبگان بومی برای بکارگیری در تاسیسات مستقر در استان بوشهر استفاده شوند

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: مسئولان استان اهتمام ویژه‌ای نسبت به بکارگیری نخبگان بومی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر شامگاه امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر تاسیسات بسیار مختلف و مهمی را در دل خود جای داده است در همین راستا شایسته است مسئولان این تاسیسات اهتمام ویژه‌ای نسبت به بکارگیری نخبگان بومی داشته باشند.

وی با اشاره به اقدامات دشمنان در جهت براندازی در کشور افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران از اوایل انقلاب تا به حال با رو کردن طرح‌های مختلف در کشور به خصوص جنگ شناختی به دنبال براندازی در کشور بودند و تا به حال نیز تمامی آن اقدامات با وجود افراد انقلابی و نخبگان خنثی شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: دشمنان با اعمال جنگ‌های ترکیبی خود در کشور می‌خواهند ذهن جوانان به خصوص دانشجویان را از انقلاب و اهداف بزرگ آن باز دارند زیرا آنها متوجه شده‌اند که یکی از عوامل مهم به‌وجود آمدن پیشرفت در کشور و انقلاب اسلامی دانشگاه‌ها می‌باشند.

علی رزمجو اظهار کرد: هرگاه دشمنان انقلاب اسلامی می‌خواستند اقدامی مخرب را در کشور انجام دهند دانشگاه‌ها و دانشجویان با به کارگیری علم به روز خود مانع از آسیب دیدن کشور در مقابل دشمنان شدند.

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1172961

مهمترین اخبار ایران و جهان: