نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 17:06

آمل بیشترین تیم‌ها را در لیگ‌های ورزشی دارد

آمل- سرپرست ورزش و جوانان مازندران با بیان این که آمل بیشترین تیم ها را در لیگ‌های ورزشی دارد، گفت: این شهر در حوزه ورزش استان بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل عالیشان عصر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان آمل ضمن تقدیر از زحمات غلامرضا رضوی، اظهار داشت: دستگاه ورزش دستگاه صد درصد تخصصی است و نیروهای انسانی در این دستگاه برای ما خیلی ارزشمند هستند.

عالیشان افزود: سال‌ها طول می‌کشد تا ما یک مدیر پرورش بدهیم و از آن در ورزش استفاده کنیم و قطعاً قدر مدیران خود را میدانیم و صفر تا صد پشت مدیران خودمان هستیم.

وی با اشاره به اینکه، شهر آمل برای ورزش استان مازندران خیلی مهم است، اظهار داشت: ورزش و ورزشکاران آملی برای استان و حتی کشور مهم هستند.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران تاکید کرد: دستگاه ورزش یک دستگاه فرهنگی و ورزشی است که فرهنگ و اخلاق پهلوانی خیلی در آن مهم است. این منش باید در بین مدیران هم باید وجود داشته باشد و سرلوحه کار قرار گیرد.

عالیشان بیان داشت: شهر آمل بیشترین تعداد تیم‌ها در لیگ‌های مختلف را دارد و اماکن ورزشی خوبی در این شهر وجود دارد و قهرمانان زیادی در رشته‌های مختلف داریم و تنوع رشته‌ها هم در این شهرستان زیاد است.

وی با بیان اینکه، برای این شهر باید بیشتر وقت بگذاریم، افزود: هر چقدر تلاش بیشتر باشد و وجدان کاری در کار وجود داشته باشد، قطعاً سودش را ورزش خواهد دید.

عالیشان خواستار استفاده از افراد متخصص در هیئت‌ها شد و گفت: توقع و انتظار زیادی در این شهر قهرمان پرور داریم و انتظار داریم افراد متخصص و توانمند در هیئت‌های ورزشی شهرستان بکار گرفته شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1145817

مهمترین اخبار ایران و جهان: