نیوز سیتی!
26 فروردین 1402 - 10:54

عامل سرقت مسلحانه موتورسیکلت در کنگان دستگیر شد

بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از دستگیری عامل سرقت مسلحانه در شهرستان کنگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه موتور سیکلت در هفته گذشته در شهرستان کنگان، موضوع به صورت ویژه ای در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: روز گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی موفق شدند پس از یک هفته کار اطلاعاتی مخفیگاه عامل سرقت مسلحانه که فردی سابقه دار است را شناسایی و طی یک اقدام ضربتی او را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی کنگان با بیان اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی به عمل آمده، به یک فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت شهروندان اعتراف کرده، گفت: در اجرای دستور مقام قضائی از مخفیگاه متهم بازرسی که ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، یک عدد پلاک سرقتی موتورسیکلت، یک قبضه سلاح کلاشینکف دخیل در سرقت مسلحانه به همراه یک قبضه کلت کمری کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه این سارق سابقه دار پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: مهمترین اولویت برنامه‌های پلیس شهرستان اقدامات پیشگیرانه انتظامی جهت پیشگیری از وقوع جرایم بر مبنای همکاری و تعامل با مردم بوده و در اقدامات پیشگیرانه اجتماعی، آموزش‌ها و هشدارهای پلیسی نیز به صورت مستمر در فضای مجازی و اماکن عمومی سطح شهرستان از جمله مساجد اجرا می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1150361

مهمترین اخبار ایران و جهان: