نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 17:05

تمرکز بخش خصوصی به حمایت از ورزش استان زنجان باشد

زنجان-مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: در شرایط کنونی، بخش خصوصی باید تمرکز خود را به حمایت از ورزش استان معطوف کند.

جواد بازرگان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه ورزش در عصر حاضر کاملاً متفاوت با شرایط گذشته دنبال شده و به جرأت می‌توان گفت که این بخش در جوامع مختلف به صورت حرفه‌ای دنبال می‌شود، اظهار کرد: وقتی صحبت از حرفه‌ای شدن به میان می‌آید، نباید فراموش کنیم که اصل مهم در این قضیه، حمایت همه جانبه از ورزش است.

وی با اشاره به اینکه ورزش استان از گذشته تا به امروز ثابت کرده است که دارای استعدادهای درخشانی است، تصریح کرد: اگر بخواهیم شاهد تداوم چنین روندی در ورزش استان به لحاظ کشف استعدادهای بالقوه باشیم، بدون شک بخش خصوصی باید سهم خود را در حمایت از ورزش استان به عمل آورد؛ چرا که بخش عمده‌ای از خانواده این بخش نیز در عرصه ورزش فعالیت دارند.

بازرگان با یادآوری اینکه حمایت بخش خصوصی از ورزش استان باعث خواهد شد تا استعدادهای ورزشی به سمت مهاجرت به استان‌های برخوردار سوق داده نشوند، افزود: یکی از مهم‌ترین راهکارها در این زمینه این است که بخش خصوصی سرمایه‌های خود را در داخل استان هزینه کند و یکی از این بخش‌ها که ارتباط مستقیم با سلامت شهروندان دارد، حوزه ورزش است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه از پیشکسوتان به عنوان یکی از سرمایه‌های ارزشمند در حوزه ورزش یاد کرد و ادامه داد: پیشکسوتان در طول سال‌ها تلاش توانسته‌اند تجربه‌های ارزنده‌ای را به دست بیاورند، به همین خاطر امروز باید از این تجربیات ارزشمند در راستای توسعه ورزش استان بهره‌مند شویم، به همین خاطر نگاه ما به این قشر، نگاه متعالی خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1183561

مهمترین اخبار ایران و جهان: